Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Als ik het met download accelerator download zijn het wel gifs.
*rechtermuisknop op afbeelding download with download accelerator.
Dus probeer t is met een externe download programma zoals DAP of download express
In Firefox slaat die ze wel trouwens standaard op als gif.
*rechtermuisknop op afbeelding download with download accelerator.
Dus probeer t is met een externe download programma zoals DAP of download express
In Firefox slaat die ze wel trouwens standaard op als gif.
[ Voor 15% gewijzigd door Turismo op 15-05-2005 15:52 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
wat ik altijd doe als ik het niet meteen kan oplossen is de url kopieren, dan plakken in google en zoeken klikken. dan geeft hij niet gevonden, maar dan raad hij aan om een keer naar de pagina te surfen en geeft daar een link. rechts klikken op de link en dan kan je altijd doel opslaan als doen
bv http://www.google.be/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
bv http://www.google.be/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
wasco [the brightest crayon in the box]
Of je dom bent ga ik niet zeggen 
Wel dat je er goed aan doet eens de search in de duiken. Denk dat je daar wel wat zult vinden
Wel dat je er goed aan doet eens de search in de duiken. Denk dat je daar wel wat zult vinden
Oftewel ff je temp internet bestanden leeghalen. Of gewoon firefox nemenSmartDoDo schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:52:
Of je dom bent ga ik niet zeggen
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Klopt ik ben dom , sorry . Zie al een hoop topics in de search staan. 
Bedankt voor jullie milde reacties
Tis toch belachelijk dat hier geen automatische update/patch voor is. Ik heb wel 500 mb aan XPupdate-rotzooi gedl sinds mijn nieuwe XP.
Slimme oplossing trouwens wasco!
Bedankt voor jullie milde reacties
Tis toch belachelijk dat hier geen automatische update/patch voor is. Ik heb wel 500 mb aan XPupdate-rotzooi gedl sinds mijn nieuwe XP.
Slimme oplossing trouwens wasco!
[ Voor 68% gewijzigd door Sneak[3G] op 15-05-2005 16:06 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Pagina: 1