Firefox 1.04 adblocker,

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• winter200
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-08-2021
Wie kent de filters van adblocker algemeen?
Je kunt per image veel werk en je kunt codes opgeven...
De laatste zijn mij helaas onbekend.
Verder is er ook een java blocker te downloaden. Deze werkt alleen niet met de site tweakers.net.
Alleen met de optie allow javascript globally (dangerous) werkt de site naar behoren...
Iemand ideeen?

Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

winter200 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:04:
Wie kent de filters van adblocker algemeen?
Je kunt per image veel werk en je kunt codes opgeven...
De laatste zijn mij helaas onbekend.
Verder is er ook een java blocker te downloaden. Deze werkt alleen niet met de site tweakers.net.
Alleen met de optie allow javascript globally (dangerous) werkt de site naar behoren...
Iemand ideeen?
Ik volg niet helemaal waar je het over hebt... je wilt gewoon een stukje URL blokkeren met adblock ?
dit doe je door wildcards te gebruiken ( * )... dit had je natuurlijk ook zelf kunnen achterhalen door een eventuele FAQ of readme te lezen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

java != javascript. En inderdaad, de frontpage gebruikt nog redelijk veel javascript om goed te functioneren. Waarom dat gevaarlijk zou zijn mag je mij eens uitleggen.

Verder is het blokkeren van banners op tweakers.net in strijd met onze algemene voorwaarden. Als jij er voor kiest om onze belangrijkste bron van inkomsten te blokkeren dan kunnen wij er voor kiezen om jou de toegang tot onze content te blokkeren...

Intentionally left blank

• winter200
wildcards idd. maar er schijne algemene te zijn die je kunt gebruiken?

Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama

• winter200
crisp schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:11:
java != javascript. En inderdaad, de frontpage gebruikt nog redelijk veel javascript om goed te functioneren. Waarom dat gevaarlijk zou zijn mag je mij eens uitleggen.

Verder is het blokkeren van banners op tweakers.net in strijd met onze algemene voorwaarden. Als jij er voor kiest om onze belangrijkste bron van inkomsten te blokkeren dan kunnen wij er voor kiezen om jou de toegang tot onze content te blokkeren...
euh het programma noscript 1.0.1 meld mij dat... (dangerous).... zelf kan ik dat niet beoordelen.
De maker van het pakket zal wel correct zijn.
qua inkomsten heb je gelijk!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt; ik begrijp er in ieder geval nog minder van. Ik stel voor dat je je eens gaat verdiepen in wat je browser allemaal kan; en wat je met Javascript allemaal kan. Dan kun je ook beoordelen of Javascript op de Tweakers.net frontpage inderdaad gevaarlijk kan zijn :) Je vragen zijn allemaal vrij basic en met wat eigen inzet goed zelf te beantwoorden. Ik sluit dit topic daarom met het verzoek in het vervolg de edit-button te gebruiken als je nog wat wil toevoegen aan je laatste post :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Javascript op zichzelf is een ongevaarlijke techniek dankzij het sandbox model. De laatste veiligheidsissues met javascript dateren uit de tijd van Netscape 4.
Echter kan javascript gebruikt worden om andere zaken aan te sturen, zoals ActiveX en Java. Van de eerste is al algemeen bekent dat dat een inherent onveilige techniek is, maar ook Java heeft de laatste tijd nogal te kampen gehad met securitybugs.

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mensen met globale het-topic-is-gesloten-maar-ik-post-toch-door rechten zijn gevaarlijk :+

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.