Toon posts:

TFT scherm en oude spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al veel topics zijn over games en TFT schermen. Ik heb een Iiyama E431S met DVI aangesloten op een Geforce FX 5200. Als ik wat oudere games wil doen (nostalgie...) zoals Worms Armageddon/World pack of Railroad Tycoon 2, dan werkt dat dus niet. Ik krijg wel de welkomsschermpjes (makers van het spel enzo) maar daarna flikkert het scherm een beetje, gaat op zwart en vervolgens terug naar windows XP. Waar kan dat aan liggen? Aan de DVi kabel, of aan de frequentie, of de resolutie?
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Thanx!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:33
Lijkt me eerder een software matig probleem, probeer eens andere drivers.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

test eens met een ander scherm, en anders voer de spellen even uit in win 95/98/NT/ME compatibiliteids modus (schijf je niet zo maar je snapt wel wat ik bedoel)
of de drivers zoals al genoemt

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Topicstarter
Die compatibiliteitsmodus heb ik al geprobeerd idd, dat hielp dus niet. ook van de drivers heb ik de nieuwste versie... :(

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:08:
Ik weet dat er al veel topics zijn over games en TFT schermen. Ik heb een Iiyama E431S met DVI aangesloten op een Geforce FX 5200. Als ik wat oudere games wil doen (nostalgie...) zoals Worms Armageddon/World pack of Railroad Tycoon 2, dan werkt dat dus niet. Ik krijg wel de welkomsschermpjes (makers van het spel enzo) maar daarna flikkert het scherm een beetje, gaat op zwart en vervolgens terug naar windows XP. Waar kan dat aan liggen? Aan de DVi kabel, of aan de frequentie, of de resolutie?
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Thanx!
Heb je al met een CRT scherm of een ander TFT scherm getest? Dan weet je wat meer namelijk. Nu leg je de schuld bij je scherm terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
klopt :) Omdat ik verder van alles de nieuwste drivers etc. heb. Helaas heb ik geen CRT scherm bij de hand hier. Misschien kan ik het met m'n laptop proberen...

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lijkt me overgens sterk dat het aan je tft ligt...
mischien kom je door te google wel ergens op uit met incompatibiliteid van deze spellen met XP

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Pagina: 1