Toon posts:

Software verwijderen + instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn pc gaan verkopen en had van alles geinstalleerd.
hoe kan ik het beste en snelst alles verwijderen samen met al mijn persoonlijke instellingen en bestanden?
niet dat ik er straks achterkom dat de nieuwe eigenaar van mijn pc in mijn dingen gaat zitten rommelen en straks ik-weet-niet-wat tegen komt

Verwijderd

euh.... format c: ?

Verwijderd

Topicstarter
...maar dan zonder windows eraf te halen enzo. hij wil er windows wel op hebben zitten.
dus eigenlijk onder al te veel moeite mijn persoonlijke instellingen van de machine af.
kan dat ook dmv een nieuwe admin account in XP aanmaken en dan die van mezelf verwijderen?

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-06 16:55
Het beste is gewoon ff formateren, al kan een kwaadwillige nieuwe eigenaar altijd nog dingen restoren. Je zet erna dan gewoon een schone Windows 2000 / XP erop en dan kan de nieuwe eigenaar doen wat hij wil.

Verwijderd

Ik zou gewoon Windows opnieuw installeren.

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 08:53

Dentheman

Zie signature

Format C: en dan een clean install? Like Searoar waarschijnlijk bedoelde...

Zie ondertitel

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je werkte onder een losse account kun je die account natuurlijk verwijderen. Wat ik als ik jou was zou doen is echter de boel formatteren en Windows opnieuw installeren; alleen dan ben je zeker van het redelijk verdwenen zijn van jouw spullen. Wat heb je zelf al geprobeerd? Dit is niet echt high-tech ofzo; gewoon kwestie van logisch nadenken :) Je moet er wel uit kunnen komen zo :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.