Abit NF7-S v2.0 => USB werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:10
Ik heb hier een NF7-S waarvan de USB niet werkt. Ik heb Windows XP SP2 (geslipstreamed) geinstalleerd met de nieuwste chipset drivers van de nVidia website.

Op een of andere manier wordt niets herkend wat ik in de USB poort steek. In het BIOS staat USB aan op de volgende setting "USB 1.1+2.0".

Verwijderd

BIOS update?

• Spixo
Nieuwste BIOS staat erop. Ik heb het moederboard van iemand anders overgenomen, hij had Windows XP SP1 + updates.. daar werktte het wel.

Lijkt dus dat ik iets over het hoofd zie maar ik zou bij god niet weten wat :/

• dc5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11-2025

dc5

Heb jij ook gekeken in device manager?

Groeten

• Spixo
dc5 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:07:
Heb jij ook gekeken in device manager?
Ja, ik heb ook in veilige modus alle USB root-hubs verwijderd en automatisch opnieuw laten installeren.

Er staat iig wel spanning op de USB poorten (net even gemeten).

• dc5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11-2025

dc5

Vreemd. Ik heb ook zelfde mobo en SP2(slipstream). USB werkt wel. Heb jij een USB hub? Oooit gelezen dat bij zo' n hub soms de grond niet goed doorverbonden is waardoor er problemen ontstaan.
Heb jij alle zes USB poorten geprobeerd/ verschillend USB app?

Veel succes.

Groeten

• Spixo
dc5 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:30:
Vreemd. Ik heb ook zelfde mobo en SP2(slipstream). USB werkt wel. Heb jij een USB hub? Oooit gelezen dat bij zo' n hub soms de grond niet goed doorverbonden is waardoor er problemen ontstaan.
Heb jij alle zes USB poorten geprobeerd/ verschillend USB app?

Veel succes.
Ik heb geen USB hub. Heb ook alle poorten geprobeerd met een Logitech muis een een Sandisk memorystick.
Pagina: 1