iTouch software en twee toetsenborden, slechts 1 herkend

Pagina: 1
Acties:

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Ik heb twee toetsenborden, een logitech internet navigator en een plank van mijn cordless LX100 setje. Het probleem is dat mijn iTouch software wel ingesteld kan worden, maar de instellingen van de LX100 laat zien, ik kan dus niet mijn media-knoppel volledig gebruiken :'(.

Bij de mouseware kan je nog een device kiezen wat je in wil stellen, maar bij iTouch kan ik die optie niet vinden. Overigens ben ik met mouseware ook 2 uur bezig geweest. Ik kan op het forum ook niet echt iets vinden over het instellen van iTouch met twee toetsenborden.

Ik gebruik de laatste iTouch, die ik heel naief van de logitech site heb gedownload via support voor de internet navigator gedownload (staat geen versie in dat programma..), maar ik was er al bang voor, hij herkent weer alleen m'n cordless LX100, ik kan vanalles instelle voor dat ding, maar niet voor mijn internet navigator. Kan die software dat uberhaupt? De apparaten zijn beide via USB aangesloten en werken ook prima! :)

Verder gebruik ik winXP SP2 met een shuttle an35/ultra nforce2 plankje, als dat van belang is.

Heeft iemand ervaring met twee toetsenborden instellen met iTouch?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik kan je vertellen dat iTouch het wisselen tussen toetsenborden niet ondersteund (althans het uitkiezen van het apparaat niet). Die setup wordt ook niet ondersteund door Logitech zelf. Wat je wellicht kunt doen is de iTouch setup uitpakken en de drivers voor beide toetsenborden installeren op je systeem.

Een andere oplossing vereist dat je een reboot doet op het moment dat je van toetsenbord wilt verwisselen en een reset van je ontvanger doet. Mocht dat voor jouw een oplossing zijn waar je mee kunt leven dan moet je maar een gil geven dan zal ik dat nog ff beschrijven. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Owkay, je kan dus met een reset kiezen welke toetsenbord de iTouch configureert? Dat klinkt interessant. Ik vind het eigenlijk wel prima als alleen m'n internet navigator geconfigureerd wordt. Ik gebruik van dat draadloze keyboard eigenlijk alleen de spatie als pause/play knop ;). De extra knoppen daarop kunnen me gestolen worden :).

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ok, dan in principe de volgende procedure volgen:

Zorg ervoor dat er geen batterijen in beide toetsenborden zitten en tik tussentijds een 10 seconden op de toetsen om de condensatoren te ontladen. :). Hou de Connect knop op de ontvanger 15 tot 20 seconden ingedrukt (receiver reset). Zorg ervoor dat de ontvanger verbonden is, de pc aanstaat. Nu de batterijen in de navigator stoppen en het volgende doen:

1. Houd de knop Connect op de ontvanger 1 tot 2 seconden ingedrukt.
2. Druk dan onmiddellijk op de knop Connect aan de onderkant van de muis.
3. Beweeg de muis heen en weer om te controleren of de verbinding goed werkt
4. Houd de knop Connect op de ontvanger nogmaals 1 tot 2 seconden ingedrukt.
5. Druk dan onmiddellijk op de knop Connect aan de onderkant van het toetsenbord.
6. Gebruik het toetsenbord om te controleren of de verbinding goed werkt
7. Beide apparaten zouden nu weer moeten werken.

Stappen 1 t/m 7 herhaal je dan nog een keer voor de andere set. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
eh kleine glitch: De internet navigator en de mx500 zijn niet draadloos, dat lx100 setje wel. Misschien kan het nog simpeler (dat ik er nu pas op kom), gewoon die hele wireless set niet aansluiten en alles configureren en dan die lx100 erbij prikken :). Dat ga ik vanavond thuis even proberen