[emule] comments lezen bij shared file

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:48
Bij mijn emule (standaardversie, v0.44b) kan ik comments toevoegen via "edit file comments" bij mijn files die in mijn "shared files" scherm staan.
Ik kan comments lezen van files die in mijn "transfers" scherm staan.

Hoe kan ik nu comments lezen van anderen op files die alleen in mijn staan "shared files"?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heel simpel, niet :).
Files die je binnen hebt gaan geen onnodige verbindingen gebruiken om comments van anderen binnen te halen.
Misschien is er een mod die zoiets kan maar het lijkt mij behoorlijk nutteloos.

• schnitzelcore
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08-2021
Als je iets released zou het toch wel fijn zijn te weten wat voor commentaar mensen er op hebben imho.

Windows is exiting. Is this OK?

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:48
Precies, dus zinloos is het volgens mij ook niet.

Zelf heb ik nu al een paar keer gemerkt dat er problemen zijn met paswoorden enzo.
Het is dan toch wel leuk als je er even wat over kunt schrijven in de comments, scheelt een hoop irrititatie.
Voorbeeld: ik heb equilibirum.dvd-r.rar gedownload.
4Gb en ik heb geen paswoord:(

Zou toch leuk zijn als iemand ff op mijn comment (wat is het paswoord) kan reageren en me een paswoord geven.
Nu moet ik hem eigenlijk wissen, zodat ik hem opnieuw kan downloaden om de comments van iemand anders te lezen. Niet echt handig volgens mij.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IJzerboot schreef op zondag 15 mei 2005 @ 09:41:
[...]

Voorbeeld: ik heb equilibirum.dvd-r.rar gedownload.
4Gb en ik heb geen paswoord:(

[...]
Dat is echt een supergoede film; die moet je gewoon kopen; dan heb je dit hele probleem niet. Verder kun je beter vragen om deze feature bij de developers. Het is niet mogelijk; en meer kunnen wij er ook niet aan doen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.