[ADSL] Speedtouch Home en Hetnet (hoe!?)

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
Heren,

Ik wil graag een Speedtouch Home modem weer laten werken met Hetnet.
De modem heeft altijd gewerkt maar door een stroomstoring oid. zijn de instellingen (waarschijnlijk) kwijt.

Nu heb ik geen flauw idee hoe ik Hetnet moet instellen op deze modem, en op de site van Thomson staat alleen een handleiding voor de: SpeedTouch™ Home/Home for ISDN, wat mij iets teveel lijkt op ISDN instellingen terwijl ik het hier over ADSL heb :).

Is er ergens een handleiding beschikbaar voor dit? of heeft iemand enig idee of ik met PPoe oid. te maken heb?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

wat dacht je van op de support paginas van hetnet of kpn?

www.kpnadsl.nl/support of http://hetnet.custhelp.co...std_alp.php?p_prod_lvl1=1 gaat je verder helpen, daar staat gewoon de complete handleiding. De helpdesk had je hier ook prima mee kunnen helpen...

[ Voor 18% gewijzigd door JvS op 14-05-2005 21:48 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
juist ja daar had ik al gekeken (mijn excuses voor het niet vermelden) maar de persoon in kwestie kan zich niet herinneren dat er ooit een VPN verbinding gemaakt hoefde te worden..

Daarom zoek ik graag mensen met hetzelfde modem en evt. dezelfde provider

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan issie getweakt of dan zat er een router tussen. ALs de modem echt alle instellingen kwijt is en het is echt een speedtouch home, dan moet je gewoon die handleiding van kpn volgen. Dan krijg je vanzelf een foutmelding waarmee je weer verder kan zoeken.

Lees een beetje rond op deze site, daar staan guides om uit te vogelen wat er met dat modem gebeurd is en om hem weer in te stellen zonder VPN verbinding (de modem is dan een router).
http://www.bruring.com/nuke/

[ Voor 31% gewijzigd door JvS op 14-05-2005 22:38 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Vraag beantwoord zo te zien. Je had ook even kunnen bellen met hetnet natuurlijk of even zoeken op de pagina's van hetnet/kpn.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.