[XP] Probleem met nieuwe hardware*

Pagina: 1
Acties:

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-03 09:26
Hallo ik heb een probleem met windows xp met de nieuwe hardware die ik de laatste paar dagen heb gekocht;

Nieuwe harddisk (maxtor, 200gig) / Cardreader / Externe hard disk

Ik had ze allemaal geinstalleerd en ze werken perfect.. het enigste probleem is dat telkens als ik opstart ik irritante popups krijg van wizard nieuwe hardware gevonden. En bij alle hardware krijg ik een fout met dat hij de drivers niet wil installeren ofzo.. :|
Terwijl alles gewoon automatisch geinstalleerd moet worden, in een andere pc werkt het wel gewoon..

Maar goed ik hoop dus dat iemand hier een idee op weet hoe ik dit kan maken. :?

Voor een foto van de fouten: http://www.xitrodesign.com/fouten.jpg

Bedankt!
- Xitro

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Verwijderd

Xitro schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:39:
Hallo ik heb een probleem met windows xp met de nieuwe hardware die ik de laatste paar dagen heb gekocht;

Nieuwe harddisk (maxtor, 200gig) / Cardreader / Externe hard disk

Ik had ze allemaal geinstalleerd en ze werken perfect.. het enigste probleem is dat telkens als ik opstart ik irritante popups krijg van wizard nieuwe hardware gevonden. En bij alle hardware krijg ik een fout met dat hij de drivers niet wil installeren ofzo.. :|
Terwijl alles gewoon automatisch geinstalleerd moet worden, in een andere pc werkt het wel gewoon..

Maar goed ik hoop dus dat iemand hier een idee op weet hoe ik dit kan maken. :?

Voor een foto van de fouten: http://www.xitrodesign.com/fouten.jpg

Bedankt!
- Xitro
Ga naar apparaatbeheer en zoek naar een gele rondje met een rooie vraagteken er in in jou geval een zwarte uitroepteken dus, klik nu rechts en kies voor stuurprogramma bij werken.. Kies voor ik wil zelf kiezen en geef de map "C:\Windows\inf".

Als t goed is, zal hij nu wel moeten installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 21:45 ]

• Chrisz
Sorry maar dit verhelpt het probleem niet.. Ik krijg weer hetzelfde bericht; De opgegeven service is geen geïnstalleerde service.. Misschien is bij mij de "schijfstation" driver kapot ofzo.. Als ik nou wist welke inf het is dan zou ik hem kunnen vervangen met die van een andere PC hiero..

[ Voor 43% gewijzigd door Chrisz op 14-05-2005 21:54 ]

Verwijderd

Xitro schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:50:
Sorry maar dit verhelpt het probleem niet.. Ik krijg weer hetzelfde bericht; De opgegeven service is geen geïnstalleerde service.. Misschien is bij mij de "schijfstation" driver kapot ofzo.. Als ik nou wist welke inf het is dan zou ik hem kunnen vervangen met die van een andere PC hiero..
Ik heb de zelfde harde schijf en via apparaatbeheer zie ik:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.yuksel/stuurprogramma.jpg

Hoop dat je hier wat verder mee kan komen

• Chrisz
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 22:11:
[...]

Ik heb de zelfde harde schijf en via apparaatbeheer zie ik:

[afbeelding]

Hoop dat je hier wat verder mee kan komen
zou je me die files evt. kunnen zenden?
dan weet ik zowiezo dat ik de goede heb te pakken..
MSN en email: xitro@xitrodesign.com

thx

Verwijderd

Wat ook wel eens wil helpen is om de PC in de veilige modus te starten en vervolgens naar apparaatbeheer te gaan en de hardware daar te verwijderen. Tevens zoeken naar eventueel dubbel hardware.

Daarna PC opnieuw opstarten zodat hij alles even opnieuw vindt.

Had het met een PC die totaal geen USB meer wilde zien. Hardware verwijderd en opnieuw opgestart en vondt alles netjes. Stop er een USB apparaat in en ga netjes aan dat hij wat had gevonden maar geen drivers kom vinden. Terwijl de USB stick standaard door XP wordt herekend, drivers zitten in XP.

In de veilige modus gestart en alles wat met USB te maken had verwijderd tot de USB hub aan toe. PC weer gewoon opgestart. Alles werd weer niets geinstalleerd en daarna de USB stick erin en ja hoor hij vondt hem weer en ook de bijbehorende drivers.

Was om gek van te worden maar geeft weer een goed gevoel als je het weer oplost. En in de veilige modus zie je meestal meer in apparaatbeheer staan dan in de gewone stand.

Suc6

• Chrisz
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 22:23:
Wat ook wel eens wil helpen is om de PC in de veilige modus te starten en vervolgens naar apparaatbeheer te gaan en de hardware daar te verwijderen. Tevens zoeken naar eventueel dubbel hardware.

Daarna PC opnieuw opstarten zodat hij alles even opnieuw vindt.

Had het met een PC die totaal geen USB meer wilde zien. Hardware verwijderd en opnieuw opgestart en vondt alles netjes. Stop er een USB apparaat in en ga netjes aan dat hij wat had gevonden maar geen drivers kom vinden. Terwijl de USB stick standaard door XP wordt herekend, drivers zitten in XP.

In de veilige modus gestart en alles wat met USB te maken had verwijderd tot de USB hub aan toe. PC weer gewoon opgestart. Alles werd weer niets geinstalleerd en daarna de USB stick erin en ja hoor hij vondt hem weer en ook de bijbehorende drivers.

Was om gek van te worden maar geeft weer een goed gevoel als je het weer oplost. En in de veilige modus zie je meestal meer in apparaatbeheer staan dan in de gewone stand.

Suc6
Heh bedankt zal het proberen dat zal wel een mogelijke oplossing zijn want alles met disks trekt me pc ineenkeer niet meer dus zal wel alles deleten wat daarmee heeft te maken :P bedankt! ik vertel wel of t is gelukt of niet..

• Chrisz
Nou geen succes :( nu doen zelfs de schijven die t eerst wel deden het niet lekker meer.. nu hebben die dezelfde fout :S

Weet iemand nog wat ik kan proberen?

[ Voor 15% gewijzigd door Chrisz op 15-05-2005 09:52 ]

• Chrisz
Nou laat maar gozers me harddisk is doorgebrand en al me gegevens zijn weg dus kan als ik weer een nieuwe HD heb lekker overnieuw beginnen :(

zwaar balen!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Driverproblemen mogen in WOS :) Verder zijn doorgebrandde harde schijven inderdaad nooit handig.

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1