.DTS afspelen in DVD speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb een Sony SB-100 Home Theatre set.

En nu heb ik een paar .DTS muziek bestanden die ik graag er op af wil spelen. maar ik heb geen idee hoe ik dat nou moet aanpakken, overlees je weer andere dingen, en als ik dat ding rechtstreeks op een dvd gooi en in mn Speler mik, doet ie niks. ik zit al de hele tijd te zoeken op doom9/google etc maar overal staan andere dingen en niet eens over dit.

weet iemand hier mischien wat van af? zit er al de hele dag mee te kloten

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
lijkt erg veel op je andere topic ......

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

• Imperium
  • Niet online
dan lees je het verkeerd, mn andere topic gaat over of je mp3 als 5.1 kon afspelen.

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dat komt dan omdat je daar dit in schreef :

trouwens hoe kan ik een .DTS bestand afspelen op mijn set? als ik em gewoon in de root zet of onder AUDIO_TS zet, doet ie het niet?

Lijkt toch erg veel op dit topic maar ik heb het vast niet goed gelezen :)

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Je hebt het prima gelezen, ik las het namelijk ook.
Ik zie de meerwaarde van een los topic hierover dan ook niet echt...

• Imperium
  • Niet online
ja maar dit lijkt me overzichtelijker, nou opzoute aub als je offtopic blijft lullen

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 14-05-2005 21:33 ]

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Doe even normaal ofzo?

Verwijderd

dit topic heeft niet lang meer (en ja is off topic, maar je vraagt erom. Doe idd ff normaal of zow)....

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
volgens mij moet je zowieso als niets in de root van je dvd zetten, en volgens mij doe je er beter aan om die DTS-bestanden in VOB's in te pakken. Dus kijk gewoon eens naar een dvd author-pakket (staat genoeg op Doom9), eventueel zet je een afbeelding op de achtergrond ofzo als hij niet enkel met een DTS'je wilt authoren...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is niet een "hoe doe ik dit" forum, daar staan zoals je al gezien hebt 100en sites vol van op internet. Lees een guide door, lees je in en volg gewoon zo'n guide. Als je ergens echt vast mee loopt, kan je hier eventueel (met een complete en wat uitgebreider dan "hoe doe ik dit" topicstart) advies krijgen.

Mijn advies aan jou: Laat deze materie lekker varen als je het echt zo moeilijk vindt, zo belangrijk is een brandend dts lampje op je set ook niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.