Toon posts:

pc upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ik wil m`n huidige systeem upgraden (athlon 2500+ , asus a7v333 , 1024 pc2700)

Nu zag ik dit setje :

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED
Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200C2 DIMMs
Abit AV8 Moederbord for S939 KT800PRO,SATA,GbLAN,ATX,Dual-CH DDR

Dit leek me wel wat. Heeft er iemand nog tips , misschien kan ik beter voor een andere
chipset/moederbord gaan ofzo? En ik heb nu parallel ata (gewoon IDE zeg maar) , geeft
het veel performance winst om er een SATA harddisk bij te kopen. Ik heb een vrij nieuwe harddisk in huidige systeem (wdc 250 gb, 16 mb cache).

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 22:54

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Dit soort dingen horen hier terecht: "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 10 :)

Nu ook met Flickr account

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik zou gewoon HD laten voor wat het is.

Ik zou voor een MSI K8N Neo2 gaan, ik heb hier veel positieve reacties over gehoord icm overclocken. Daarnaast zou ik een venice-core pakken, maar ik denk dat hij nog niet goed beschikbaar is. Als je niet gaat overclocken is dit een prima setje.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:40:
...geeft het veel performance winst om er een SATA harddisk bij te kopen.
Het verschil is bijna niets, dus nee.

De MSI K8N Neo2 komt meestal als snelste uit tests, dus misschien kun je voor dat moederbord gaan, als je tenminste je AGP videokaart wilt blijven gebruiken. ;)

met STIMPPYYY dus

[edit]
Je kunt je oude geheugen trouwens ook blijven gebruiken, alhoewel dit misschien heel iets langzamer is. Volgens mij ga je het verschil nauwelijks merken. :)

[ Voor 22% gewijzigd door PD2JK op 14-05-2005 20:48 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hiervoor hebben we dus een centraal topic in Complete Systemen & Laptops :) Maar neem wel eerst de startpost aldaar aandachtig door, want jouw topicstart voldoet daar helemaal niet aan ;)

Dit topic is gesloten.