[Alg/VB] Live content replacement in alle browsers

Pagina: 1
Acties:

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het theoretisch mogelijk om, terwijl je aan het surfen bent, foto's van bijvoorbeeld een bepaalde grootte of bijvoorbeeld met een bepaalde naam zelf live aan te passen zodat je niet de voorgeschreven foto te zien krijgt, maar degene die jij hebt bedacht als replacement.

Uiteraard hoeft dit niet een foto te zijn, maar mag alles van een binnengehaalde site replaced kunnen worden. Mijn voorkeur van de te gebruiken programmeertaal ligt bij vbs/vb6/vb.net.

Just as Good

Verwijderd

Het is niet alleen theoretisch mogelijk maar ook technisch. Net zoiets als die plugin van FFox die op de FP stond.

Maar wat is het nut als ik mag vragen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 19:30 ]

• iznogood
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:29:
Het is niet alleen theoretisch mogelijk maar ook technisch. Net zoiets als die plugin van FFox die op de FP stond.

Maar wat is het nut als ik mag vragen ?
Banners replacen door content die ik zelf wil zien, bepaalde scripts op pagina's plaatsen om zo betere toegankelijkheidsmogelijkheden te verzinnen, enz

Ik bedoel ook het technisch mogelijk maken.... hoe kun je dit het beste aanpakken?

[ Voor 11% gewijzigd door iznogood op 14-05-2005 19:34 ]

Just as Good

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Kijk maar eens naar Privoxy

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• iznogood
  • Niet online
Hehe :) het bestaat al :) tenminste in die richting die ik zoek.

Ik zou dus de data die de pc binnenkomt direct moeten opvangen en daarna geedit verder moeten sturen naar de browser... dan heb je natuurlijk wel de beste compatibaliteit met de verschillende 'merken' browsers. Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken... ik bedoel om het op deze manier te bewerkstelligen is erg geavanceerd lijkt me?

Is het ook mogelijk om het op een andere manier aan te pakken?

Just as Good

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Schaadt het niet, dan baat het niet

• iznogood
  • Niet online
Erg toevallig :P zal het wel onbewust in me hebben opgenomen :P ik zoek wel een manier die compatibel is met alle browsers.

Just as Good

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Er werd gewerkt aan een IE-versie van GreaseMonkey, maar volgens mij zijn ze daarmee ophouden. Als het echt in *alle* browsers moet werken kun je beter met een proxy aan de gang gaan.

Rustacean

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Moet het in alle browsers werken, dan heb je idd een soort van proxy nodig, tenzij je een soort hooker wil schrijven die op elke browser naar binnen kan "hacken". Aangezien elke browser intern anders werkt gaat je dat een hoop moeite kosten. Een proxy schrijven is dus vanuit praktisch oogpunt de makkelijkste oplossing. :)

Maar wat had je zelf al geprobeerd? Je dumpt hier een vraag, waarbij je pas in de tweede instantie zegt wat we ons erbij voor moeten stellen. Je zegt niet waar je op gezocht hebt, en wat je gevonden hebt. :)

Ik pas ook je titel even aan, met een taaltag erin en een beetje meer omschreven wat het probleem is. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1