Toon posts:

Foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zoekscript geeft telkens een foutmelding. Waar kan dit aanliggen

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
 #!/usr/bin/perl
#
# -- Please Check the above line. This must show to the Path-to-Perl on your server -- ##
#_____________________________________________________________________________________ ##
#              
#         Advanced MetaSearch Engine (Version 4.0, standard)
#         #---------------------------------------------------------------------------------#
                                                                                  #
require "/home/lpiweb.nl/cgi-bin/cgsearch/global_config.pl";                                                       #
                            # -- Assign FULL PATH to this above file if you get   #
                            # -- problem.                                         #
                                                                                  #
&cgx4;                                                                            #
#---------------------------------------------------------------------------------#

Wat kan er mis zijn. Hij geeft telkens de fout:
[client 83.117.120.15] Premature end of script headers: /home/lpiweb.nl/cgi-bin/cgsearch/cgsearch.cgi

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Wat heb je zelf al uitgeprobeerd?

Ik, als cgi n00b, zie zoiezo al een raar karakter in je code:
code:
1
&cgx4;

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
Wacky schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:50:
Wat heb je zelf al uitgeprobeerd?

Ik, als cgi n00b, zie zoiezo al een raar karakter in je code:
code:
1
&cgx4;
Die &cgx4 is een herkenningcode... Die is zeker goed in het script/... daar ligt het nie aan...
Ik heb al geprobeerd. Server pad te veranderen in gewoon global_config.pl. En de permissions en verder weet ik het echt nie

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Als je nou eens op google zoekt, eerste paar hits lijken mij al best relevant:
It means just what it says: the server was expecting a complete set of HTTP headers (one or more followed by a blank line), and didn't get them.
Misschien zit de fout wel in de include ?

Nu ook met Flickr account

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wacky schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:02:
Als je nou eens op google zoekt, eerste paar hits lijken mij al best relevant:

[...]

Misschien zit de fout wel in de include ?
Die include is een config-file, imho lijkt het me niet dat daar alles in is geinclude?

Test je script eens op de commandline (in hoeverre dit mogelijk is, weet niet wat je perlscript nodig heeft aan http-vars), wat is de output dan?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry hoor, patje1988, maar in deze vorm doe ik je topic op slot. Je geeft een stukje code, en de foutmelding, en verwacht nu dat wij jouw probleem op gaan lossen. Je geeft niet aan wat je al geprobeerd hebt, wat je zelf gevonden hebt op Google en wat er niet aan lukte. Je vertelt zelfs niet wat het script moet doen. Dit komt allemaal erg lui over, en luiheid wordt in Programming & Webscripting niet beloond. We zien hier graag wat meer eigen inzet. :)

Zie ook P&W FAQ - De "quickstart" om na te lezen wat we hier van een topic(start) verwachten, en bekijk ook eens *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! ***. Een topictitel waar niets meer in staat dan "Foutmelding" zegt natuurlijk niets over je probleem. 90% van alle topics in Programming & Webscripting worden gestart vanwege een foutmelding; stel je voor dat iedereen "foutmelding" als titel zou kiezen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.