Ik heb een bestaande HD Maxtor 200 GB van de ene naar de ander pc overgebouwd.
Ik heb bij de tv een Media Center en op zonder een PC. De hardschijf heb ik uit mijn pc overgebouwd naar de Media Center
Er stond wel data op de HD maar geen OS systeem ik heb de HD leeg gemaakt en vervolgens met met Norton ghost de hardeschijf van de Media Center op de Maxtor gekopieerd. Bij het opstarten in de Media Center krijg ik de melding NTLDR ontbreekt.
Ik natuurlijk de search gebruikt maar ben nu echt teneinde raad.
De optie Repair met de windows cd werkt niet (op een of andere manier accepteert windows mijn password niet)
Ik heb de hardeschijf terug in mijn pc in gebouwd.
Met partition magic geformateerd
Een nieuwe primaire partie aangemaakt ter grote van de hele schijf
De partitie geactiveerd
De schijf van de media center opnieuw gekopieerd met Norton
nog steeds NTLDR ontbreekt.
Kan iemand voor mij precies omschrijven wat ik fout heb gedaan en hoe het nog wel moet
Ik heb bij de tv een Media Center en op zonder een PC. De hardschijf heb ik uit mijn pc overgebouwd naar de Media Center
Er stond wel data op de HD maar geen OS systeem ik heb de HD leeg gemaakt en vervolgens met met Norton ghost de hardeschijf van de Media Center op de Maxtor gekopieerd. Bij het opstarten in de Media Center krijg ik de melding NTLDR ontbreekt.
Ik natuurlijk de search gebruikt maar ben nu echt teneinde raad.
De optie Repair met de windows cd werkt niet (op een of andere manier accepteert windows mijn password niet)
Ik heb de hardeschijf terug in mijn pc in gebouwd.
Met partition magic geformateerd
Een nieuwe primaire partie aangemaakt ter grote van de hele schijf
De partitie geactiveerd
De schijf van de media center opnieuw gekopieerd met Norton
nog steeds NTLDR ontbreekt.
Kan iemand voor mij precies omschrijven wat ik fout heb gedaan en hoe het nog wel moet
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567