Naar aanleiding van deze post:
Ga naar www.tweakers.net
beweeg je muis over de pagina, zodanig dat er wat uitklapmenu's tevoorschijn komen. Zorg ervoor dat de vertraging bij het weer verdwijnen van deze menu's, aan staat (weet niet of dat een toggle is, maar in FF doet hij dat bij mij niet, ik neem dus aan van wel.
Zodra je wat van die uitklapmenu's tevoorschijn gekregen hebt, klik je snel in het witte gedeelte van de adresbalk (dus niet op de tekst zelf). Zie daar een javascript error.
Het kan zijn dat je het een paar keer moet doen voordat je 'm krijgt, maar hij komt wel.

Voor zover ik kan zien (en dat is niet ver) zit de fout in dit stukje:
Deze bug is in IE vrij makkelijk te reproduceren.crisp schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:31:
[...]
a) Als niemand het officieel meldt dan weten wij daar natuurlijk ook niet vanaf en kunnen we er ook niets aan doen
b) Ik kan het probleem niet reproduceren, dus trek de conclusie dat het een bug in onze JS zou zijn in twijfel
c) Opera 8 heeft nog teveel bugs om het predikaat 'stabiel' te krijgen imho
d) De meeste problemen in IE op onze frontpage worden veroorzaakt door bugs in IE zelf
Ga naar www.tweakers.net
beweeg je muis over de pagina, zodanig dat er wat uitklapmenu's tevoorschijn komen. Zorg ervoor dat de vertraging bij het weer verdwijnen van deze menu's, aan staat (weet niet of dat een toggle is, maar in FF doet hij dat bij mij niet, ik neem dus aan van wel.
Zodra je wat van die uitklapmenu's tevoorschijn gekregen hebt, klik je snel in het witte gedeelte van de adresbalk (dus niet op de tekst zelf). Zie daar een javascript error.
Het kan zijn dat je het een paar keer moet doen voordat je 'm krijgt, maar hij komt wel.

Voor zover ik kan zien (en dat is niet ver) zit de fout in dit stukje:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| function fade(id, i) { opacity[id] += i; if (opacity[id] <= 0) { opacity[id] = 0.01; clearInterval(tid[id]); hide(id); } else if (opacity[id] > 0.95) { opacity[id] = 0.95; clearInterval(tid[id]); } if (is.moz) { if (document.getElementById(id)) { document.getElementById(id).style.MozOpacity = opacity[id]; } } else if (is.ie5 || is.ie6) { if (document.getElementById(id)) { document.getElementById(id).filters.alpha.opacity = opacity[id] * 100; } } } |
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 18:25 ]