Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Inleiding
Ik heb al een jaartje een Creative Rhomba 256mb. Na 2 maanden was het display al gebroken waarvoor ik geen nieuwe kreeg. Dit viel buiten de garantie volgens Creative en ik moest maar een nieuwe kopen.
Nu doet hij het helemaal niet meer en wil ik hem verbouwen/modden

Het plan
Ik wil er een usb stick van make, ik heb het (kapotte) display en hoesje verwijderd

Het probleem
Hij reageert niet meer op de computer waardoor ik geen contact meer met de MP3-speler kan krijgen:(, heeft iemand hier een idee voor?

Wanneer ik hem aan de gang krijg ga ik er een leuk behuizingje ervoor maken en maak ik daar een uitgebreid verslag van:D

• XyRuS
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:50
Is dit niet meer C&M?

[ Voor 47% gewijzigd door XyRuS op 15-05-2005 14:25 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02
my thoughts exactly

Hoe is het display gebroken? Als hij niet meer reageert is er hoogstwaarschijnlijk meer kapot dan alleen het display. Of misschien zit er een beveiliging in ofzo dat als het display niet reageert, het apparaat niet werkt (lijkt me raar)

speelt dat ding nog wel af ?

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 02:48:
my thoughts exactly

Hoe is het display gebroken? Als hij niet meer reageert is er hoogstwaarschijnlijk meer kapot dan alleen het display. Of misschien zit er een beveiliging in ofzo dat als het display niet reageert, het apparaat niet werkt (lijkt me raar)

speelt dat ding nog wel af ?
Hij speelde wel af, en er zat een scheur in het display, maar dat heb ik al verwijderd.
Hij maakte niet eens meer contact met de pc, en toen heb ik hem uit elkaar gesloopt. Naderhand kwam ik erachter dat ik er missch een usb stick van zou kunne make:D, alleen dan moet ik hem eerst aan de praat krijgen... Ik heb 1 week gelede naar creative een mail gestuurt, en ik heb nog niks ontvangen... het zou 1 werkdag duren.