Spel- en tikoplossing?

Pagina: 1
Acties:

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03 18:32
Om het grote deel 12 maar niet te vervuilen, open ik dit nieuwe topic.

Goh zul je zeggen, weer ééntje over de spelling. Hmwz, inderdaad, maar ik vraag me af of het geen idee is om mensen aan te stellen die nieuwsberichten kunnen veranderen als er spelfoutjes in staan. Iemand die elk nieuwsbericht of elke meukpost leest, kan dan meteen de foutjes er uit halen, in plaats van dat de posters zelf het grote topic in de gaten moeten houden en zelf de foutjes er telkens uit moeten halen.

Natuurlijk moet het ook niet zo worden dat de nieuwsposters zelf hun artikel niet meer doorlezen, maar het is wel een handige backup die het zware (?) leven van de nieuwsposters wat kan verlichten.

Idee?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als die mensen zo goed zijn in taal en zoveel tijd over hebben dan kunnen we ze net zo goed meteen in dienst nemen, en dan blijft de taak dus alsnog bij de crew liggen :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:49

defiant

Moderator General Chat
Je komt dan in een soort WiKi achtige situatie, opzich niet eens zo'n slecht idee als het goed wordt geimplementeerd (mod systeem voor goede/slechte correcties), news posters kunnen dan aanvullingen van gebruikers accepteren of niet.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als wij het vervolgens toch nog moeten accepteren, dan kun je het IMHO net zo snel in FA melden :) .

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03 18:32
Het accepteren kun je weglaten, maar als er bijvoorbeeld ergens staat Gecorrigeerd door: IkkeIkkeIkke en twee duimpjes (omhoog en omlaag), dan heb je die "ranking" ook ja.

Maar gewoon mensen aanstellen die elk nieuwsberichtje lezen, dat moet toch kunnen, lijkt me? Ja, inderdaad, crew wordt groter en het blijft bij de crew, maar zo heeft iedereen te doen waar die goed in is.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

plan: Vacatures voor schrijftalenten met tweakerbloed

Zoals je ziet zijn we al op zoek naar extra mensen, dus daarmee lijkt me je vraag wel beantwoord dan, of niet?

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1