Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Al 1,5 jaar loop ik met een iPAQ h1940 rond en ben het eigenlijk een beetje zat. Er zit geen WiFi of andere hulpvolle middelen die ik eigenlijk wel kan gebruiken. Het is puur voor zakelijk gebruik, ik gebruik vrijwel alleen mijn contactenlijsten, inbox, internetbrowser en agenda.

Toch wil ik iets nieuws hebben. Op hotspots wil ik kunnen internetten dus kom je al op een model met WiFi uit. Nou, welke PDA heeft dat tegenwoordig niet. Mijn voorkeur gaat ook naar HP ondanks Qtec ook hele geile modellen op de markt heeft.

Na wat zoeken op internet kwam ik op de iPAQ rx3715:
http://www.pdashop.nl/product/11891

en de iPAQ hx4700:
http://www.pdashop.nl/product/11892

Qua "preformance" is de hx4700 he-le-maal geweldig maar bevat, volgens bepaalde reviewers, een klote pad onderin i.p.v. het ouwe vertrouwde ronde knopje. De resolutie van dit apparaat is ook heel hoog dus je kan meer op de pagina bekijken maar de software lijkt dit weer niet goed te kunnen ondersteunen.

Daarnaast is de iPAQ rx3715 een leuk multimedia device met verschillende gadgets voorzien. Deze heeft een camera en wat leuk software op het apparaat voor het bewerken van filmpjes en foto's. De prestatie is minimaal van dit apparaat, zie:

http://www6.tomshardware.com/mobile/20050218/ipaq-10.html

Kan iemand mij helpen? Ik wil keuze maken uit 1 van deze 2 apparaten en wil een PDA waarmee je over straat kan pimpen en die volledig voorzien is van wat leuke apparatuur. Ook moet een TomTom GPS navigator op het apparaat zelf gemonteerd kunnen worden. Wellicht dat iemand me kan helpen aan een soortgelijk apparaat. In ieder geval bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 17:27 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
ik zal eens kijken naar een Asus A730W. deze heeft een snelle processor, veel geheugen, wifi, BT, VGA scherm, Usb - host functie, en nog wel wat dingen.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 07:00
Waarom haal je niet gewoon een WiFi SD-kaartje voor je 1940?

Verwijderd

moet ie wel sdio hebben.. :)

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 17:47
Een belangrijk voordeel voor de HX4700 lijkt me dat die upgradebaar is naar windows mobile 2005.

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11 22:53
Ik heb zelf de hx4700 (nu zo'n half jaar) en ik moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben. De hoge resolutie is erg fijn en iedereen met een oudere iPaq zegt dat het er erg strak uitziet. Ik heb weinig problemen met oudere software en de resolutie. Alleen wat vage spellen willen nog wel eens raar doen. Ook media player kan nog niet goed fullscreen afspelen (gebruikt 1/4e van het scherm), maar daar gebruik ik betaplayer voor.

Verwijderd

het voordeel van de hx4700 is gewoon het vga scherm, dus al weer wat verder in de technologie dan de rx3715. dan past er inderdaad meer op je scherm, en dat is dus vooral handig als je gaat browsen via wi-fi, omdat de pagina's dan minder afgehakt zijn dan de oudere pda's zonder VGA. Bovendien ziet het er allemaal wat minder pixel-achtig uit ;)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

Kijk ook eens naar de ipaq hx2410, is wat goedkoper dan de 4700 maar biedt ook wifi/bt enz.. Moet je wel het vga scherm missen, maar daar betaal je dan ook dik minder voor. En hij is wat handzamer (lees: kleiner) dan een 4700. En het is ook een HP natuurlijk :)
Pagina: 1