Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spam mailtjes . Niet 1 maar 6100!

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed het zit zo :

Ik krijg sinds gisteren een duizend tal mailtjes.Waarvan de afzender bekent is (deze is een ex klasgenoot van mij) De mailtjes lopen op van 3000 tot 6100 mailtjes.Ik had @home gebelt,omdat ik bij een IP lookup,(die in de header van de mail staat) zag dat het een klant van @ home was.Deze jongeman heeft op zijn website (gehost door lycos.nl) een mailbomber staan. (nu weet ik niet of de eigenaar van de website ook daadwerkelijk die mails stuurt.Maar dat terzijde.Het blijkt een @ home klant te zijn) Omdat deze jongeman een mailbomber op zn site heeft staan,heb ik lycos maar eens gebelt.Deze heeft mij beloofd er wat aan te doen,echter...hun komen de door hun gemaakte afspraken niet naar.De spam mailtjes komen binnen op mn domein email adres (info@domeinnaam)Door de hoeveelheid mails die er verstuurd worden,heeft mn hoster al downtime gehad.Tevens vreten die spam mails aan mn bandbreedte

(deze mail mailde ik naar @home.Met wat gegevens erbij nog)

Ik wordt dus gemail bombt :{

*screenshot : http://img13.echo.cx/img13/1831/blaat3yr.jpg

De headers verschillen per mail. De ene x komt het van webmaster@clane2m.nl
De andere x van @home, en zonet van ccchosting.

Blijkt dat de webmaster clane2m een ex klasgenoot van me is.Blijkt ook dat hij ze vanaf school heeft gestuurd. Op de website staat een mailbomber (althans stond,maar die zal nu wel verplaatst zijn) De hoster van de website is lycos.Deze heb ik gebelt,en ze zouden er dus wat aan doen.Nou mooi niet dus. Net ook @ home gebelt,maar ik moest maar ff mailen. CCChosting ook gebelt,en die gaat het nu direct uitzoeken. ik heb alles al geblacklisted,maar ze voeren telkens nieuwe afzender adressen in,dus het schiet niet echt op.Wat is hier nou nog meer tegen te doen?

Dit is ronduit gewoon zielig :{ En het worden er steeds meer. Ik krijg zojuist weer 540 binnen. Is hier nou verder helemaal niks tegen te doen??? Lycos is overigens vandaag niet bereikbaar :r en @home gaat er dinsdag pas mee bezig :r :r :r .

Edit : In houdt van de mail :
FF kijke of ie werkt je krijg nog meer van ons :)

Header van 1 van de tig mailtjes :
Return-path: <webmaster@clane2m.nl>
Received: from smtp16.wxs.nl ([195.121.5.21])
by po07.wxs.nl (iPlanet Messaging Server 5.2 HotFix 2.02 (built Oct 21 2004))
with ESMTP id <0IGH008Y9FIVRM@po07.wxs.nl> for Qwea@domeinnaam.nl; Sat,
14 May 2005 15:44:55 +0200 (MEST)
Received: from malystryx.hostnrg.nl (malystryx.hostnrg.nl [81.4.91.230])
by smtp16.wxs.nl (iPlanet Messaging Server 5.2 Patch 2 (built Jul 14 2004))
with ESMTP id <0IGH00KHMFIVWV@smtp16.wxs.nl> for Qwea@domeinnaam.nl; Sat,
14 May 2005 15:44:55 +0200 (CEST)
Received: from mail by malystryx.hostnrg.nl with spam-scanned (Exim 4.42)
id 1DWww9-0001AU-UM for info@domeinnaam.nl; Sat, 14 May 2005 15:44:51 +0200
Received: from mcorep01.st2.lyceu.net
([212.78.206.18] helo=mcore.webc.lyceu.net) by malystryx.hostnrg.nl with esmtp
(Exim 4.42) id 1DWwvu-0000yn-1v for info@domeinnaam.nl; Sat,
14 May 2005 15:44:02 +0200
Received: from wmphpp05.st2.lyceu.net (wmphpp05.st2.lyceu.net [212.78.206.125])
by mcore.webc.lyceu.net (Postfix) with ESMTP id E7E7E29FBDC for
<info@domeinnaam.nl>; Sat, 14 May 2005 15:04:12 +0200 (CEST)
Received: by wmphpp05.st2.lyceu.net (Postfix, from userid 1239594)
id AEC6D278F; Sat, 14 May 2005 15:04:12 +0200 (CEST)
Date: Sat, 14 May 2005 15:04:12 +0200 (CEST)
From: Blaat@blaat.blaat
Subject:
To: info@domeinnaam.nl
Message-id: <20050514130412.AEC6D278F@wmphpp05.st2.lyceu.net>
X-WEBC-Mail-Request-IP: 217.122.17.23
X-WEBC-Mail-From-Script: http://www.clane2m.nl/mail.php
X-Lycos-AS: 0.00
X-Lycos-AV: OK
X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.0.1 (2004-10-22) on malystryx.hostnrg.nl
X-Spam-Level: *
X-Spam-Status: No, score=1.7 required=5.0 tests=MISSING_SUBJECT,NO_REAL_NAME
autolearn=no version=3.0.1
Original-recipient: rfc822;Qwea@domeinnaam.nl
Qwea

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 16:36 . Reden: thnx motomoi ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Je kan je provider ook even vragen of zij 'm blacklisten. Ik zou iig achter lycos aan gaan, want vanaf daar draait 't script...

|>

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb je je mail server zelf in beheer? Zo ja, welk OS?

Als je Windows draait zou je even met IPSec een regel aan kunnen maken waardoor er vanaf het IP van de spammer geen verbinding meer gemaakt kan worden met jouw server.

Aan je headers te zien niet dus. In dat geval even contact opnemen met HOSTNRG en zorgen dat zij er wat aan gaan doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Victor op 14-05-2005 15:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
King_Louie schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:48:
Heb je je mail server zelf in beheer? Zo ja, welk OS?

Als je Windows draait zou je even met IPSec een regel aan kunnen maken waardoor er vanaf het IP van de spammer geen verbinding meer gemaakt kan worden met jouw server.
nope.En mn hoster is ff weg.Zal hem straks ff vragen.En het IP van de spammer,varieert.Ik vermoed daarom ook dat ze met zn weet ik veel hoevelen aan het spammen zijn.
Simon schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:46:
Je kan je provider ook even vragen of zij 'm blacklisten. Ik zou iig achter lycos aan gaan, want vanaf daar draait 't script...
Mja,het komt dus binnen op mn info@domeinnaam. En daar heb ik hem zowel,het ip,als zeg maar de domein naam,en de afzender gelisted. Maar het lijkt niet te helpen.En lycos heb ik al 2x gebelt. Ze zouden me gisteren terug bellen...ik heb geen foon gehad :{

Edit :
Aan je headers te zien niet dus. In dat geval even contact opnemen met HOSTNRG en zorgen dat zij er wat aan gaan doen.
Zoals ik al zei....dat hebben ze al.De boel staat op de blacklist...but it wont help.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 15:54 ]

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 20:15

gjs

Scoobydoobydoo

Het is je eigen domein, draai je ook je eigen mailserver ?
Dan kan je heel eenvoudig even in de access file (/etc/mail) een DENY opnemen voor het ip adres waar het vandaan komt, dan komen de mails niet meer bij jou binnen.

Ik ben ff te laat ;)

[ Voor 7% gewijzigd door gjs op 14-05-2005 15:56 ]

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Verwijderd

Topicstarter
gjs schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:54:
Het is je eigen domein, draai je ook je eigen mailserver ?
Dan kan je heel eenvoudig even in de access file (/etc/mail) een DENY opnemen voor het ip adres waar het vandaan komt, dan komen de mails niet meer bij jou binnen.
lees ;) ik draai dus niet mn eigen webserver,en het gebeurt blijkbaar vanaf verschillende Ip's. Er is al zooooooooveel geblacklisted :{

Ik neem trouwens aan,dat ik de data wat hierdoor gebruikt wordt,kan verhalen op de schuldigen?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Nog een keer met Lycos bellen dus.
Anders je hostingprovider de SMTP server laten blocken, wat toch mogelijk moet zijn?

Qwea: dat is het 'leuke' van een DDoS of emailbomb, op wie wil je de schade verhalen? Bewijs daarvoor?

[ Voor 34% gewijzigd door r0b op 14-05-2005 15:57 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Probeer aanknopingspunten te vinden bij de mails, en stel tijdelijk in Outlook (Express) in bij de berichtregels dat deze mail wordt verwijderd van de server.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Een mailtje naar abuse@lyceu.net werkt sneller dan bellen.

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:56:
[...]

lees ;) ik draai dus niet mn eigen webserver,en het gebeurt blijkbaar vanaf verschillende Ip's. Er is al zooooooooveel geblacklisted :{

Ik neem trouwens aan,dat ik de data wat hierdoor gebruikt wordt,kan verhalen op de schuldigen?
Blacklisten heeft geen zin, aangezien emailadressen te veranderen zijn. Wat je ISP wel kan doen is in ieder geval de complete Lycos range weren: 212.78.206.0 - 212.78.206.255

Kan er daar in ieder geval niets meer vandaan komen

Verwijderd

Topicstarter
AW_Bos schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:57:
Probeer aanknopingspunten te vinden bij de mails, en stel tijdelijk in Outlook (Express) in bij de berichtregels dat deze mail wordt verwijderd van de server.
aanknopings punten als? Ik weet opzich dat de potentiele verstuurder (of iig diegene die de mailbomber op zn site heeft) een bekende is.Adres heb ik,foon nr heb ik.Alleen niemand doet er wat aan.
Henk007 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:57:
Een mailtje naar abuse@lyceu.net werkt sneller dan bellen.
*done :Y)

Verwijderd

Topicstarter
King_Louie schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:58:
[...]

Blacklisten heeft geen zin, aangezien emailadressen te veranderen zijn. Wat je ISP wel kan doen is in ieder geval de complete Lycos range weren: 212.78.206.0 - 212.78.206.255

Kan er daar in ieder geval niets meer vandaan komen
Alleen is dat niet slim IMHO.Omdat er ook mensen in mn mailbox komen,(die ook gehost zijn oid bij lycos) die wél serieus iets te melden hebben :{. Als ik die complete range laat weren,dan krijg ik die mails dus ook niet binnen. Toch? En dan heb ik het andere probleem. Proxy's -O-

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50

FTL

Waarom bel je die gozer zelf nie?
Gebruik WHOIS van bijvoorbeeld deze site: http://www.it.dijkstra.nl/Default.aspx?tabid=158
En gebruik extended, krijg je naam en adres van persoon (een zekere Marc V.), dan ff telefoonboek erbij en bellen.

Verwijderd

Topicstarter
FTL schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:04:
Waarom bel je die gozer zelf nie?
Gebruik WHOIS van bijvoorveel deze site: http://www.it.dijkstra.nl/Default.aspx?tabid=158
En gebruik extended, krijg je naam en adres van persoon (een zekere Marc V.), dan ff telefoonboek erbij en bellen.
Lieve schat, dat heb ik al gedaan :) feit is,dat die gozer niet voor reden vatbaar is.Ik heb met mn "lief dadigsheid ding (website gratis gemaakt voor evenement hiero) in de lokale krant gestaan. Die gast mocht mij al niet,en nu gaat ie kinderachtig doen. De snotneus is 15 oid. Zn ouders al gebelt,maar goed.Die flikkeren de hoorn erop,want hun zoon doet nooit wat fout.De schoolleiding en afdeling systeem beheer gebelt,omdat de sukkel zo dom was om vanaf school zn leerling nr erbij te zetten :X maar helaas,de school wil niks doen.

Ik krijg de neiging om ook vrij kinderachtig te gaan doen,en hem op te zoeken ofzo :{
Maar dan verlaag ik me weer :{

• r0b

r0b

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:02:
[...]

Alleen is dat niet slim IMHO.Omdat er ook mensen in mn mailbox komen,(die ook gehost zijn oid bij lycos) die wél serieus iets te melden hebben :{. Als ik die complete range laat weren,dan krijg ik die mails dus ook niet binnen. Toch? En dan heb ik het andere probleem. Proxy's -O-
Mja, dan is het jouw keus en draai je in het ergste geval ook voor alle kosten op.
Of je blockt lycos.nl voor een dagje, zodat de zaak wat kan bekoelen.

Verwijderd

Topicstarter
r0b schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:09:
[...]

Mja, dan is het jouw keus en draai je in het ergste geval ook voor alle kosten op.
Of je blockt lycos.nl voor een dagje, zodat de zaak wat kan bekoelen.
Ik ga idd planet even bellen. Maar hoe zit het dan met de andere afzenders? want ze komen nu van @home, ccs hosting,lycos,en ook al van het net. Moet ik die dan allemaal gaan blocken? En hoezo ik draai voor de kosten op? netalsof ik die mails verstuur. En ik kan je nu alvast zeggen...een dagje helpt geen fuck.Die lui zijn irritant genoeg om 2 weken lang door te gaan

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 22:10

The_Scarabial

MTB for life!

Modbreak:Laat dat in het vervolg achterwege :/

[ Voor 72% gewijzigd door pasta op 14-05-2005 16:16 ]

• AW_Bos

AW_Bos

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:01:
[...]

aanknopings punten als? Ik weet opzich dat de potentiele verstuurder (of iig diegene die de mailbomber op zn site heeft) een bekende is.Adres heb ik,foon nr heb ik.Alleen niemand doet er wat aan.
Aanknopingpunten van die mail.Bepaalde tekens die vaak voorkomen (blaat etc..), bepaalde domeinnamen etc...

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oplossing is heel simpel.
Stel je mailserver in dat ie controleerd of het MX record van het afzender domein overeenkomt met het IP vanaf waar de mail gestuurd wordt. Komen ze niet overeen dan accepteer je de mail niet. Geen antwoord sturen, en niet in een andere spam box of zo laten terecht komen. Gewoon afkappen dus. Zo houdt je al een groot deel van alle spam tegen.

Doe je dit niet dan kan je inderdaad mail ontvangen van *@blaat.blaat, of van bv bill@microsoft.com terwijl ik die vanaf mijn thuisverbinding stuur. Niet flauw bedoelt, maar dit is dus gewoon een kwestie van je server beter configureren :)

[ Voor 15% gewijzigd door Blorgg op 14-05-2005 16:22 ]

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:02:
[...]

Je kunt meestal niet door open proxy's heen mailen, deze zijn vaak alleen geconfigureerd om HTTP(S) verkeer door te laten.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:12:
[...]

Ik ga idd planet even bellen. Maar hoe zit het dan met de andere afzenders? want ze komen nu van @home, ccs hosting,lycos,en ook al van het net. Moet ik die dan allemaal gaan blocken? En hoezo ik draai voor de kosten op? netalsof ik die mails verstuur. En ik kan je nu alvast zeggen...een dagje helpt geen fuck.Die lui zijn irritant genoeg om 2 weken lang door te gaan
Hij is degene die in de problemen komt, aangezien hij zo stom is de SMTP servers van Lycos te gebruiken voor deze kutgeintjes. Zodra die gasten eindelijk wakker zijn zullen ze hem daar dan ook wel op afrekenen.

Verwijderd

Topicstarter
Blorgg schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:21:
Oplossing is heel simpel.
Stel je mailserver in dat ie controleerd of het MX record van het afzender domein overeenkomt met het IP vanaf waar de mail gestuurd wordt. Komen ze niet overeen dan accepteer je de mail niet. Geen antwoord sturen, en niet in een andere spam box of zo laten terecht komen. Gewoon afkappen dus. Zo houdt je al een groot deel van alle spam tegen.

Doe je dit niet dan kan je inderdaad mail ontvangen van *@blaat.blaat, of van bv bill@microsoft.com terwijl ik die vanaf mijn thuisverbinding stuur. Niet flauw bedoelt, maar dit is dus gewoon een kwestie van je server beter configureren :)
Ik heb van zulke dingen totaal geen verstand :) mn hoster zei net op je reactie :

Tjah,ik use een controll panel.

en ik kan moeilijk aan mn panel gaan frutten

Verwijderd

Topicstarter
King_Louie schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:22:
[...]

Je kunt meestal niet door open proxy's heen mailen, deze zijn vaak alleen geconfigureerd om HTTP(S) verkeer door te laten.

[...]

Hij is degene die in de problemen komt, aangezien hij zo stom is de SMTP servers van Lycos te gebruiken voor deze kutgeintjes. Zodra die gasten eindelijk wakker zijn zullen ze hem daar dan ook wel op afrekenen.
Duurt wel lang voordat die sukkels wakker worden dan :{!

• ixi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:37

ixi

Als je hem nou een mailtje stuurt vanuit abuse@lycos.nl en daarin zet dat hij zich niet houd aan de algemene voorwaarden etcetc.

Moet je wel zorgen dat de headers niet naar jou wijzen natuurlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door ixi op 14-05-2005 16:32 ]

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 19:56
Hmmm... volgens mij is spammen bij wet verboden in Nederland. als je dus kunt aantonen dat het voor een deel terug te herleiden is naar dezelfde persoon en jij ondervindt schade (extra kosten dataverkeer) door zijn acties, dan zou ik serieus overwegen om aangifte te doen.

Verwijderd

Topicstarter
ixi schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:32:
Als je hem nou een mailtje stuurt vanuit abuse@lycos.nl en daarin zet dat hij zich niet houd aan de algemene voorwaarden etcetc.

Moet je wel zorgen dat de headers niet naar jou wijzen natuurlijk.
*grinn*

edit : nu ben ik dus niet zo handig met die shit. Kun je me uitleggen hoe ik de headers niet naar mij laat verwijzen?

*@wmphpp01.st2.lyceu.net
*@wmphpp02.st2.lyceu.net
*@wmphpp03.st2.lyceu.net
*@wmphpp04.st2.lyceu.net
*@wmphpp05.st2.lyceu.net
*@wmphpp06.st2.lyceu.net
*@wmphpp07.st2.lyceu.net
*@wmphpp08.st2.lyceu.net
*@wmphpp09.st2.lyceu.net
*@wmphpp10.st2.lyceu.net
*@wmphpp11.st2.lyceu.net
*@wmphpp12.st2.lyceu.net
*@wmphpp13.st2.lyceu.net
*@wmphpp14.st2.lyceu.net
*@wmphpp15.st2.lyceu.net
*@wmphpp17.st2.lyceu.net

Deze hebben we overigens op block and delete gemikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 16:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
spacemouse schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:37:
Hmmm... volgens mij is spammen bij wet verboden in Nederland. als je dus kunt aantonen dat het voor een deel terug te herleiden is naar dezelfde persoon en jij ondervindt schade (extra kosten dataverkeer) door zijn acties, dan zou ik serieus overwegen om aangifte te doen.
guess what.Ik belde gisteren "Ja mevrouw.helaas waar zouden wij aangifte van moeten doen dan?" - Ja wat dacht je van spam mails? lees de nieuwe communicatie wet "moment" - wacht "aah.tjah.Wanneer wilt u aangifte doen?" -NU "dat kan niet.het kan pas dinsdag"

Ik bedoel,vraag het dan niet :'( en de politie kennende...ze doen dr geen reet aan :)

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 21:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Er zijn ook geloof ik speciale instellingen voor spam, maar ik zou zeker aangifte doen dan draai jij in ieder geval niet voor de kosten op.

Dit is mischien handig:
http://www.vragenforum.nl/bv2.php?article=25

spam rapporteren:

https://www.spamklacht.nl/

En hier een bericht over iemand die 42.000 euro boete heeft gekregen:
https://www.spamklacht.nl/asp/nieuws/id/25

• ixi

ixi

Het 'faken' van headers is volgens mij heel lastig. Als je een mailserver van lycos kan bereiken wordt het al wat makkelijker.

Ik weet er zelf ook niet veel van.. altijd eerst op jezelf testen iig!

Verwijderd

Topicstarter
Mr_gadget schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:56:
Er zijn ook geloof ik speciale instellingen voor spam, maar ik zou zeker aangifte doen dan draai jij in ieder geval niet voor de kosten op.

Dit is mischien handig:
http://www.vragenforum.nl/bv2.php?article=25

spam rapporteren:

https://www.spamklacht.nl/

En hier een bericht over iemand die 42.000 euro boete heeft gekregen:
https://www.spamklacht.nl/asp/nieuws/id/25
spamklacht is voor ideeële en commerciële spam :) dat is dit niet

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 02:49
hmm

code:
1
kijk eens of die userid in de andere mailtjes staan.
zo ja, maak een regel die die mail van de server delete voor je ze binnen haalt.
oh, en je proberen voor te doen als abuse@lycos lijkt mij geen goed plan. Ik denk dat dat eerder tegen je gaat werken dan voor je gaat werken.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees

Verwijderd

Topicstarter
TWBMS schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:12:
hmm

code:
1
kijk eens of die userid in de andere mailtjes staan.
zo ja, maak een regel die die mail van de server delete voor je ze binnen haalt.
oh, en je proberen voor te doen als abuse@lycos lijkt mij geen goed plan. Ik denk dat dat eerder tegen je gaat werken dan voor je gaat werken.
mja.Staat erin,maar niet in alle mails.

En true.Daar dacht ik zelf ook al aan.straks gaan ze bellen,en dan heb ik het weer gedaan.

Blijkt dat er een deel van hun is gehost door ccchosting.Ik hoorde net dat het account van de persoon is geblocked,en dan er contact met hun opgenomen wordt.

Alleen krijg ik nog wel mails :{

Verwijderd

k zou het info domein dicht mikken, tot dinsdag. wel met een tegenbericht waarin staat dat ze je op het volgende nummer kunnen bereiken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:17:
k zou het info domein dicht mikken, tot dinsdag. wel met een tegenbericht waarin staat dat ze je op het volgende nummer kunnen bereiken.
Dan gaan ze me bellen :X been there done that.

Overigens is de domein van desbetreffende persoon www.clane2m.nl offline :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:26:
[...]

Duurt wel lang voordat die sukkels wakker worden dan :{!
Als dit serieus spam is dan is aanmelden bij SpamCop en Spamklacht.nl een zeer redelijke optie en vooral de eerste kan dan een zeer snelle optie zijn aangezien SpamCop eigenlijk nooit slaapt en ook aardig vaak wordt gebruikt om te blocken en/of om spam weg te filteren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:24:
[...]

Als dit serieus spam is dan is aanmelden bij SpamCop en Spamklacht.nl een zeer redelijke optie en vooral de eerste kan dan een zeer snelle optie zijn aangezien SpamCop eigenlijk nooit slaapt en ook aardig vaak wordt gebruikt om te blocken en/of om spam weg te filteren.
Zoals ik al zei : spam klacht al gedaan.Maar het is geen ideële, spam

En echt spam is het niet. t zijn kinderachtige mailtjes,die verstuurd worden met een mail flooder :{

overigens,we zijn die 10.000 gepasseerd :{

Hoe kan het dat die site offline is,en ik nog steeds mail krijg?

• ixi

ixi

Bij mij is de site nog steeds in de lucht.

• AW_Bos

AW_Bos

Als je naar http://www.clane2m.nl/ gaat en op [ENTER SITE] klikt, kom je op een 404 uit, waar volgens de URLbalk een speciale 'suspended-page' moet staan.

In ieder geval is er al een maatregel genomen :Y), verder heb ik het vermoeden dat er gewoon een cronjob draait wat een mail loopje maakt wat nooit eindigd.
Mail CCChosting met de vraag of er ergens een proces draait die nog blijft mailen op het acocunt van onze 'vriend'.

[ Voor 40% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2005 17:37 ]

Verwijderd

Modbreak:We gaan hier niet aanzetten tot geweld :/

In ieder geval zou ik naar mijn eigen provider gaan en hun het probleem op laten lossen, volgens mij kunnen hun je al een heel eind verder helpen.

[ Voor 46% gewijzigd door pasta op 14-05-2005 17:39 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:35:
*knip*
In ieder geval zou ik naar mijn eigen provider gaan en hun het probleem op laten lossen, volgens mij kunnen hun je al een heel eind verder helpen.
als we allemaal eigen rechter spelen wordt het hier een hele gezellige wereld. Ik denk dat jij dan al doodgetimmerd zou zijn, dus laten we dat niet doen.

[ Voor 28% gewijzigd door pasta op 14-05-2005 17:40 ]

|>

Verwijderd

Topicstarter
AW_Bos schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:34:
Als je naar http://www.clane2m.nl/ gaat en op [ENTER SITE] klikt, kom je op een 404 uit, waar volgens de URLbalk een speciale 'suspended-page' moet staan.

In ieder geval is er al een maatregel genomen, verder heb ik het vermoeden dat er gewoon een cronjob draait wat een mail loopje maakt wat nooit eindigd.
Mail CCChosting met de vraag of er ergens een proces draait die nog blijft mailen op het acocunt van onze 'vriend'.
*geplakt in scherm :P
offtopic:
De tweede quote was dus helemaal niet meer van toepassing \o/

[ Voor 44% gewijzigd door pasta op 14-05-2005 17:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Simon schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:36:
[...]

als we allemaal eigen rechter spelen wordt het hier een hele gezellige wereld. Ik denk dat jij dan al doodgetimmerd zou zijn, dus laten we dat niet doen.
Tis niet dat ik niet wil ofzo... :{ maar ik wil hem keihard in zn face uitlachen als hij mij moet betalen.En als ik hem ga meppen,dan heb ik het weer gedaan.

• r0b

r0b

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:25:
[...]

Ik heb van zulke dingen totaal geen verstand :) mn hoster zei net op je reactie :

Tjah,ik use een controll panel.

en ik kan moeilijk aan mn panel gaan frutten
Je 'hoster' zei dat hij een controlpanel gebruikt? :/
Dan laat je hem toch lekker contact opnemen met de serverbeheerder?

[ Voor 12% gewijzigd door r0b op 14-05-2005 17:39 ]

• AW_Bos

AW_Bos

Met geweld los je niks op :/. Straks doet hij nog aangifte van mishandeling en draai jij de bak in...
Doe gewoon of je hem niet kent, en ga verder met blokkeren/abusen etc..
Zulke gastjes kicken alleen maar op aandacht..

[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2005 17:40 ]

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
kan je niet instellen dat als je dubbele mailtjes krijgt dat de rest niet ontvangen wordt?

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dekaasboer schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:40:
kan je niet instellen dat als je dubbele mailtjes krijgt dat de rest niet ontvangen wordt?
geen idee.Niet in outlook naar mijn weten,en in het paneel van mn domein ook niet naar mijn weten.
AW_Bos schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:39:
Met geweld los je niks op :/. Straks doet hij nog aangifte van mishandeling en draai jij de bak in...
Doe gewoon of je hem niet kent, en ga verder met blokkeren/abusen etc..
Zulke gastjes kicken alleen maar op aandacht..
precies :)
r0b schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:39:
[...]

Je 'hoster' zei dat hij een controlpanel gebruikt? :/
Dan laat je hem toch lekker contact opnemen met de serverbeheerder?
Hij is de server beheerder :{ zegt ie net

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik zie ondertussen niet wat dit met Beveiliging & Virussen te maken heeft. Topicstarter kan nog niet in Stuffis Generalis, dus daarom verplaats ik het topic niet, maar sluit ik het.

Daarbij: Geweld lost nooit iets op. :/

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.