Toon posts:

Gamevoice Share en Server downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen waar ik gamevoice share en server nog kan downloaden?

Naar mijn mening kan geen enkele software tippen aan de geluidskwaliteit van dit proggie. Zelfs de "zwaarste" codec van Teamspeak klinkt in vergelijking met Gamevoice alsof je met 2 blikken en een touwtje aan het praten bent....

Microsoft heeft het support daarvan opgegeven. Eerst kopen ze het superprogramma Battlecom op, om het in gamevoice in te bouwen en nu is gamevoice ook weg en hebben we nix meer. Way to go Microsoft :r :r :r :r :r :r

Filename: GVServer.exe
Versie: 1.5

OPGELOST!! :D
http://www.gamevoiceclan....amevoice/gvserver_v15.exe

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 14:55 ]

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
ik denk eigenlijk dat je iets fout doet want teamspeak hier klinkt gewoon even goed als een telefoon als wij het gebruiken.

je opneem volume in windows moet wel heel laag staan (2-4%) en mikeboost aan en in teamspeak ergens rond de 70% ofzo en dan klink echt prima hoor.

[ Voor 40% gewijzigd door Countess op 14-05-2005 13:54 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Topicstarter
welke codec gebruik je dan? ik de Speex 24600

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 13:53 ]

• Countess
speex 16.3 (het is trouwens de server die de codec bepaald he, of wist je dat al?)
het is de teamspeak server die we bij onze gameserver kregen.
het is fff gochelen met de geluids volumes (zeker mic boost aan is belangrijk) maar het klinkt echt prima hier.

anders, als je er niet uit komt kan je ventrilo proberen.

maar teamspeak en ventrilo (en de meeste gamevoice software tegenwoordig trouwens) is vooral gemaakt om zo weinig mogenlijk lag te hebben(de reden dat we van roger wilco naar teamspeak zijn overgestapt paar jaar terug).
als je puur voor qualitijd wilt gaan moet het denk ik ergensanders zoeken (skype?)

en als je echt persee gamevoice wilt zal het moeten zoeken op edonkey netwerk denk ik (daar kon ik het nog vinden iniedergeval).

[ Voor 17% gewijzigd door Countess op 14-05-2005 14:05 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Topicstarter
Yep ik heb een channel geopenend op 24600.

Zucht dat programma kan toch niet spoorloos van het internet geveegd zijn....

• Countess
2 jaar geleden kon ik het nog vinden moet google. was alleen toen al niet makelijk

edit : ok jij ook hehe.

[ Voor 15% gewijzigd door Countess op 14-05-2005 15:23 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
--> SPV :)
Pagina: 1