Canon klepje kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb mijn canon 400 op de grond laten stuiteren en nu is het klepje waar de geheugen module in gaat kapot. Daardoor blijft de ingang altijd opstaan en is het niet meer mogelijk foto's te maken. Weet er iemand of het mogelijk is losse onderdeeltje te kopen voor de canon 400? Op google heb ik even gezocht maar vind ik alleen maar commerciele hits waar ze proberen nieuwe camera's te slijten.

http://www.xbmcfreak.nl/

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Mail/bel/schrijf Canon met deze vraag of stap een fotozaak binnen zou ik zeggen. Ja, er is meer dan internet...

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06-2025
www.rofarepair.nl

ik denk dat die je wel kunnen helpen

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 13:37
De klepje drukt ongetwijfeld een of ander knopje of lichtsluisje dicht. Dat deel kun je zelf gewoon "forceren" door 't handmatig in te drukken of af te dekken.
Dan kun je in ieder geval foto's maken.

't kapje kun je ondertussen zoeken, is wel handig mbt stof. Et-Bas (geloof ik) doet de reparaties van Canon, daar zou je kunnen informeren voor spare-parts, of je zoekt iemand met een defecte cam.

Verwijderd

Canon's reparateur: http://mail2.etbvas.nl/crp/

edit:
van etbass.nl:
Onderdelen bestellen (procedure)

Uw onderdelen bestellingen of prijsaanvragen kunt u sturen naar:
Email: parts@etbass.nl
Fax: +31-(0)165-523193

Uw bestellingen moeten voorzien zijn van volledige adresgegevens, inclusief uw emailadres.

Wij vragen u zoveel mogelijk gebruik te maken van Canon artikelnummers. Indien u niet over artikelnummers, volstaat een omschrijving.
Bijvoorbeeld: 'adapter voor een...' of 'batterijklepje voor een...'.

Indien het niet mogelijk is om een onderdeel kort te omschrijven, beschouwen wij dit te moeilijk en te risicovol (fouten) om zonder artikelnummer te leveren en dient u het apparaat ter reparatie aan te bieden.

Betaling:
Vooruitbetaling: standaard, wacht met betalen op onze bevestiging met betalingsgegevens
Op rekening : indien u een relatie van ons bent
Onder rembours

Bijkomende kosten :
Behandeling- en verzending: € 16,32 exclusief 19% BTW
Verzending onder rembours (Nederland): € 6,30 exclusief 19% BTW
Verzending onder rembours (België / Luxemburg): € 9,10 exclusief 19% BTW

[ Voor 163% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 18:29 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, hier moet je toch echt voor bij Canon of een reparateur zijn, dit soort extreem specifieke onderdelen worden zelden tot nooit via ebay of marktplaats verkocht, daar kunnen we je hier helaas ook niet bij helpen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.