Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
De manier die voor mij het beste werkt is de pinnetjes induwen aan de kant van de heatsink en langs de andere kant ze er af te knippen. Dan kan je de koeler er wel niet meer opzetten als je dat nog zou willen.
knippen.. hmm alleen als het echt niet anders kan.. Het moet toch ook normaal te doen zijn?amour021 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:17:
De manier die voor mij het beste werkt is de pinnetjes induwen aan de kant van de heatsink en langs de andere kant ze er af te knippen. Dan kan je de koeler er wel niet meer opzetten als je dat nog zou willen.
Die dingen zitten inderdaad heel stevig vast.
Voor mij lukte het toen ik die pinnetjes op de achterkant erg hard aandrukte, en iemand anders trok toen de koeler er af
Je zult heel veel kracht moeten zetten, maar pas natuurlijk op dat je de kaart niet sloopt.
Voor mij lukte het toen ik die pinnetjes op de achterkant erg hard aandrukte, en iemand anders trok toen de koeler er af
Je zult heel veel kracht moeten zetten, maar pas natuurlijk op dat je de kaart niet sloopt.
Tangetje gebruiken om de 2 lipjes samen te knijpen? Zo is het bij mij gelukt iig, pas wel op dat je niet uitschiet en je PCB beschadigd
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Paar dagen geleden heb ik mijn koeler vervangen. Met een tangetje de zijkanten van de pennetjes indrukken (aan de onderkant) was genoeg. Ze schoten zo los. En daar was geen kracht voor nodig.
Juist
zo, net even gelunched en een nieuwe poging gewaagd, ik deed het eerst met een klein soldeer/modelbouw/hobby achtig tangetje, dat glipte ervanaf maar met een dikke nijptang was het met 2 seconden los
Tnx!
Net ook 5 seconde de fohn erop, en bingo het hele blokje eraf
Net ook 5 seconde de fohn erop, en bingo het hele blokje eraf
[ Voor 16% gewijzigd door stevenP op 14-05-2005 14:40 ]
Pagina: 1