This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dus bijvoorbeeld
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/MoraX
Gewoon modnaam erachter zetten en je hebt zijn/haar profiel
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:32
Ik dacht het ook iets te maken had met het feit dat er geen html geaccepteerd werd in het invoerveld voor de forum moderators. Maar goed, beide zijn prima oplosbaar. Veld vergroten lijkt me geen ramp en html toestaan ook nietJHS schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:24:
Paste niet in het daarvoor bedoelde databaseveld en dat gingen ze ook niet groter maken. Of zoiets..
Maar dan is het de vraag of Crisp of wie dan ook, dit wilt/gaat doen
[ Voor 30% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2005 14:06 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dan zouden we elke keer de templates aan moeten gaan passen als er een modwissel isAW_Bos schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:05:
In de template past die URL wel, en vervolgens kan de Username erachter worden geplakt.
Maar dan is het de vraag of Crisp of wie dan ook, dit wilt/gaat doen.
Sowieso staan er nu expres niet alle mods op de index, puur omdat mensen met de oude layout (ook wel bekend als modjes en abo's
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
i see your point, maar het is makkelijk uit de DB te halen wie de modjes zijn van het betreffende (sub) forum. Dus template aanpassen bij een mod wissel snap ik niet helemaal..moto-moi schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:31:
[...]
Dan zouden we elke keer de templates aan moeten gaan passen als er een modwissel is
Sowieso staan er nu expres niet alle mods op de index, puur omdat mensen met de oude layout (ook wel bekend als modjes en abo's) dan gaan klagen omdat het in andere templates er niet uitziet.
ook zou het moeten kunnen om de links wel in deze template (tweakers.net) clickable te maken, maar niet in de paars-gele zut of die andere layouts (waar het niet op past)
en als het nu toch statische text is (wat ik opmaak uit je verhaal) waarom, is er dan ook niet een statisch een linkje naar het profiel bij gezet?
[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 14-05-2005 14:46 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Omdat React html escaped in de admin en dit niet zou moeten doen. In de volgende versie zou dit gefixed moeten zijn iircBasieP schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:46:
en als het nu toch statische text is (wat ik opmaak uit je verhaal) waarom, is er dan ook niet een statisch een linkje naar het profiel bij gezet?
Dat is het niet. Het enige wat je uit de DB zou kunnen halen is welke mensen er modrechten hebben binnen dat forum of HG, maar dan krijg je dus ook alle Admins mee bij elk forum.BasieP schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:46:
[...]
i see your point, maar het is makkelijk uit de DB te halen wie de modjes zijn van het betreffende (sub) forum. Dus template aanpassen bij een mod wissel snap ik niet helemaal..
Een link of enkel de tekst maakt natuurlijk qua ruimte niet uitook zou het moeten kunnen om de links wel in deze template (tweakers.net) clickable te maken, maar niet in de paars-gele zut of die andere layouts (waar het niet op past)
Omdat dat niet past in dat veld; de limiet is 255 karakters, en daar krijg je geen 4 linkjes in.en als het nu toch statische text is (wat ik opmaak uit je verhaal) waarom, is er dan ook niet een statisch een linkje naar het profiel bij gezet?
De enige mogelijkheid die ik op dit moment kan bedenken is door vanuit de templates de tekst te splitten op bijvoorbeeld de komma en dan links maken ala /myreact/[modnaam]; dat is denk ik nog wel te doen
Intentionally left blank
Dat gaat niet goed door de base url die ingesteld staatelevator schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:04:
<a href='/forum/myreact/elevator'>elevator</a> is toch maar 50 karakters? Normaal gesproken zou je die HTML er dus toch wel in moeten kunnen krijgen?
hmmz, ja kan wel. Blijft het probleem dat je op dit moment via de admin nog geen html kan invoeren
[ Voor 15% gewijzigd door crisp op 14-05-2005 15:13 ]
Intentionally left blank
EDIT:
Hierboven stond toch een bericht van de TS
[ Voor 16% gewijzigd door Freee!! op 27-05-2005 00:34 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:32
Gaat niet helemaal op.Mr. Liu schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 00:33:
Ik zie het nut hier niet echt van in. Als ik de nick van een modje weet, weet ik ook zijn e-mail adres, gewoon at tweakers dot net erachter plakken.
Verder, op zich zou het wel handig zijn als je op de namen in de index kan klikken (wat inderdaad in code zou kunnen door te splitten op de komma), maar super belangrijk lijkt het me niet.
Splitten op die komma werkt sowieso alleen als iedereen netjes te werk gaat. Zie de mods van WOS:
elevator, sanfranjake & wilhelmstroker
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat is netjes!-NMe- schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:59:
Splitten op die komma werkt sowieso alleen als iedereen netjes te werk gaat. Zie de mods van WOS:
Netjes is het misschien wel, maar niet consequent.moto-moi schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:38:
[...]
Dat is netjes!
ele staat op eenzame hoogte wat mij betreft
Waarom zou een script niet zowel op een , als op een & kunnen splitten?-NMe- schreef op zondag 29 mei 2005 @ 02:44:
[...]
Netjes is het misschien wel, maar niet consequent.Scripts zijn over het algemeen niet blij met inconsequent gedrag. Of hebben we een mod die "sanfranjake & wilhelmstroker" heet?
Bijkomend voordeel is dat je weet dat er na een & nog maar 1 nick komt
Nu zat ik even zo te denken, met bijv de functie
1
| [forum=123] |
Dan zou het, lijkt mij, ook mogelijk moeten zijn dat er iets komt als: [react=Nakebod] als link.
Dan heb je minder snel last van veel html code in een korte regel
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Mar het is wel een idee
Als je [forum=123] schrijft, dan wordt dat meteen na het posten omgevormd naar [FORUM=123]forum 123[/FORUM], waardoor je nog steeds veel tekst hebt. Datzelfde zou waarschijnlijk ook gebeuren voor die [react=blaat]-linkjes.Nakebod schreef op zondag 29 mei 2005 @ 09:25:
Crisp, je zegt dat het invoer veld 255 chars is, dus html niet gaat passen.
Nu zat ik even zo te denken, met bijv de functiecode:krijg je forum 123 terug (Even geript uit UBB-codes faq.)
1 [forum=123]
Dan zou het, lijkt mij, ook mogelijk moeten zijn dat er iets komt als: [react=Nakebod] als link.
Dan heb je minder snel last van veel html code in een korte regel
Overigens ben ik wel een voorstander van een [react=naam/userid]-tag, lijkt me voor SU-posts wel toevoeging te bieden.
je bedoelt [user=13214] ?-NMe- schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:19:
[...]
Als je [forum=123] schrijft, dan wordt dat meteen na het posten omgevormd naar [FORUM=123]forum 123[/FORUM], waardoor je nog steeds veel tekst hebt. Datzelfde zou waarschijnlijk ook gebeuren voor die [react=blaat]-linkjes.
Overigens ben ik wel een voorstander van een [react=naam/userid]-tag, lijkt me voor SU-posts wel toevoeging te bieden.
chem
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Hij bedoelt denk ik links naar de admin
Nee, naar de Myreact van een user. Maar naar een profile is ook prima, wist niet dat daar ook een tag voor was.
[myreact=107051]-NMe- schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:42:
[...]
Nee, naar de Myreact van een user. Maar naar een profile is ook prima, wist niet dat daar ook een tag voor was.
-NMe-
Werkt perfect hoor
Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl
jawel hoor, zeggen dat je ook een [myreact=Erkens] wilt hebben ipv alleen [myreact=43473]
Behalve als dat gewoon bij het posten geparsed wordt naar [norml]<username>[/]Erkens schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:32:
[...]jawel hoor, zeggen dat je ook een [myreact=Erkens] wilt hebben ipv alleen [myreact=43473](alleen is dat niet zo handig ivm nickchanges)
Dit topic is gesloten.
![]()