Ik heb gisteren mijn maxdata laptop even op standby gezet (scherm dicht) omdat ik even weg moest. Toen ik terug kwam en m'n laptop weer uit standby wilde halen (scherm open) gebeurde er niets. De fans slaan wel aan en de cd-rom zoemt wat maar verder gebeurd er niets hij reageert ook niet op het keyboard (numlock/capslock led gaat ook niet branden als ik die in mep).
Ik heb hier al op het forum gezien dat het waarschijnlijk werkt als de batterij er een tijdje uit is maar dat wil ook niet werken. Alleen op netstroom idem dito.
In een wilde poging heb ik de bios batterij eruit gehaald maar dat geeft geen resultaat.
Is er iemand die nog een idee heeft hoe ik dit op kan lossen?
Er draait Windows XP Home op met SP2 waar ik voorheen geen standby problemen mee heb gehad. Ik zou het er wel af willen halen maar nu werkt er weinig meer
Ik heb hier al op het forum gezien dat het waarschijnlijk werkt als de batterij er een tijdje uit is maar dat wil ook niet werken. Alleen op netstroom idem dito.
In een wilde poging heb ik de bios batterij eruit gehaald maar dat geeft geen resultaat.
Is er iemand die nog een idee heeft hoe ik dit op kan lossen?
Er draait Windows XP Home op met SP2 waar ik voorheen geen standby problemen mee heb gehad. Ik zou het er wel af willen halen maar nu werkt er weinig meer
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90