Toon posts:

MSN balk

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik start vanochtend mijn computer op en ineens zit daar een irritante msn balk aan de linkerkant van mijn msn window. Op deze balk zitten allemaal linkjes naar reclame dingen ebay, bill, Mac Donallds en weet ik wat nog meer.

Nu is het niet alleen dat ik me helemaal dood erger aan die balk, maar ook nog eens het feit dat die spontaan kan verschijnen? Heeft mircosoft ooit bedacht dat ze remote controll ineens zoiets wouden activeren of is er iets anders gebeurd?

Hoofdvraag is wel hoe krijg ik dat ding weer zo snel mogelijk weg? Btw ik gebruik msn 6.2 (6.2.0205(

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Extra - Opties - Beveiliging - vinkje weghalen bij "Dit is een openbare computer, dus geef mijn tabs niet weer"

Was dat nou zo moeilijk? Kon je zelf ook achterkomen toch?

[ Voor 5% gewijzigd door GGS_VR6 op 14-05-2005 11:44 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GGS_VR6 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 11:44:
Extra - Opties - Beveiliging - vinkje weghalen bij "Dit is een openbare computer, dus geef mijn tabs niet weer"

Was dat nou zo moeilijk? Kon je zelf ook achterkomen toch?
Je bedoeld dat het aangevinkt moet worden ;)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Whaha ja is ook zo 8)7

Net uit bed :+ |:(

[ Voor 7% gewijzigd door GGS_VR6 op 14-05-2005 12:09 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

En weer open, modje heeft niet goed gelezen :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 12:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Okwe, ik kon dat inderdaad niet vinden. En zoeken op balk en msn geeft je nogal veel dingen over die reclame banner.

Maargoed nu is hij inderdaad weg, maar hoe zit dat met betrekking van het plotseling aanzetten van zo feature? Dat was wel niet mijn hoofd vraag, maar ik ben toch echt heel benieuwd hoe ze dat doen? en wat ze dan nog meer bekijken... Kan mij herinneren dat ze met internet explorer ook ineens een feature hadden die je verwees naar msn search, hadden ze al heel lang ingebakken ergens in de opties, en op een dag geactiveerd.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:41:
Okwe, ik kon dat inderdaad niet vinden. En zoeken op balk en msn geeft je nogal veel dingen over die reclame banner.

Maargoed nu is hij inderdaad weg, maar hoe zit dat met betrekking van het plotseling aanzetten van zo feature? Dat was wel niet mijn hoofd vraag, maar ik ben toch echt heel benieuwd hoe ze dat doen? en wat ze dan nog meer bekijken... Kan mij herinneren dat ze met internet explorer ook ineens een feature hadden die je verwees naar msn search, hadden ze al heel lang ingebakken ergens in de opties, en op een dag geactiveerd.
Plotseling?
Die feature is er toch al lang? Bij mij is ie in ieder geval al tijden aanwezig :)

Verwijderd

Wat TS bedoelt is dat die optie plotseling aanstond terwijl het voor die tijd uitstond denk ik :)
Aangezien TS z'n antwoord heeft en het toch wel een redelijk basic vraag is die met wat zoekwerk (en veel koffie om wakker te worden :) ) opgelost kon worden doe ik hem maar weer dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.