[XP] programma sluit af bij printopdracht

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Als ik onder XP in bijv. outlook een printopdracht geef sluit outlook zichzelf af en kom ik terug op mn bureaublad, ook onder een adressenprogramma heb ik diezelfde fout, het hele programma sluit zich af...

nou zijn er wel wat problemen geweest met spyware op die pc, maar met de verschillende programma's heb ik die er nu volgens mij allemaal uit, dus dat kan toch niet de oorzaak zijn volgens mij..

overigens doet de printer het wel gewoon op de pc, want als ik vanaf een andere pc via t netwerk een printopdracht geef werkt t wel...

iemand die weet hoe dit komt ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit probleem doet zich vermoedelijk dan ook voor onder Notepad? (Notepad is een van de meest simpele programma's dus dan sluit je een aantal van de mogelijke andere oorzaken al uit)

Staat er iets in je eventlogs? :)
Heb je al eens geprobeerd om je printer en printerdriver te wissen en te herinstalleren? :)

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
ben ondertussen al wat verder gegaan met dit probleem, ook al is t een tijd terug

heb alle printers die geinstalleerd waren verwijderd, daarna de printer die op lpt1 zit opnieuw geinstalleerd, printen van een testpagina gaat perfect, ook printen van willekeurige tekst met notepad gaat goed, maar printen vanuit outlook express of een labelprogramma wat we gebruiken werkt niet, op t moment dat ik op de knop "afdrukken" klik sluit het programma meteen helemaal af en zit ik weer op de desktop...

t lijkt niet aan de printer of printerdrivers te liggen....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Printen vanuit Wordpad - gaat dat goed? :)

Gebruikt jouw label programma misschien iets als een Internet Explorer component?