Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[GSM] Welke provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Ik krijg binnen twee week een nieuwe (simlockvrije) mobiele telefoon (neonode) en daar zit oa Internet Explorer op. Hiervan wil ik natuurlijk wel gebruik van maken en dan vooral van vi.nl (het laatste voetbalnieuws), de site van mijn voetbalteam en liefst ook van mn email (gmail) maar dit is niet persé noodzakelijk. Uiteraard is het nieuws (nu.nl oid) ook erg handig .

Nu bel en sms ik niet bijzonder veel, iets van 15 á 20 euro beltegoed (prepaid @ vodafone) in de maand. Ongeveer 15 smsjes p/m en een uur bellen ofzo..

Dus nu is mijn vraag: welke provier kan ik nou het beste nemen?

Bvd _/-\o_

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Wij kunnen niet bepalen wat goed voor jou is, dat zal je helemaal zelf moeten doen, en op moeten zoeken wat voor jou de voordelen en de nadelen zijn.
Het is gewoon een kwestie van goed rondkijken, google en kwalitatief advies vragen in telecomshops. Je kan het beste even rondkijken op:
Belcompany
T for Telecom
Phonehouse
en natuurlijk
Telecomvergelijker

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Gezien je veel gebruik denkt te maken van GPRS is denk ik telfort het beste voor je. Met een cashdeal heb je voor 7,50 per maand al een abbo zonder toestel met 100 belminuten per maand, en een tarief van 1,50 per mb voor gprs verkeer.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

^^ wat Le0032 zegt

Bedenk even wat je zou kiezen als 20 mensen KPN zeggen, 20 mensen Vodafone, 20 mensen Orange, 20 mensen T-Mobile en 20 mensen Telfort.
En kies dat, scheelt 100 mensen moeite :)

[ Voor 81% gewijzigd door Canaria op 14-05-2005 00:38 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.