WhizzCat en ik zijn vandaag samen met DuDePrOdUcTiOnS groningen ingeweest.
Eens niet langs de touristische route. Gewoon de kleine steegjes van de stad in, en wat kom je dan tegen. Dingen waar je je over verbaasd, er zijn zo veel ontzettend mooie dingen te zien.
De volgende foto's zijn door mij en WhizzCat geschoten.
Ik ben bezitter van een Fuji S5500, en WhizzCat had vandaag de eer, om de 105mm micronikkor van mijn vader te "mogen" gebruiken, op zijn D70.
Hieronder volgen de foto's.
ThunderNet:
1:

2:

3:

4:

5:

6:
Ok jmr van het resizen, maar wat er dus op dat papiertje staat: "Hee Jongens, ik vind het prima als je fiets hier neerzet, Maar doe ff sociaal en doe het stil...."

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

15:

16:

17:

18:

19:

20:

21:

WhizzCat:
Op verzoek van WhizzCat zijn deze foto's verwijderd. Dit vanwege het gruwelijk niet eens zijn van bepaalde reacties van mensen....
Graag uw opbouwende commentaar op deze foto's
Eens niet langs de touristische route. Gewoon de kleine steegjes van de stad in, en wat kom je dan tegen. Dingen waar je je over verbaasd, er zijn zo veel ontzettend mooie dingen te zien.
De volgende foto's zijn door mij en WhizzCat geschoten.
Ik ben bezitter van een Fuji S5500, en WhizzCat had vandaag de eer, om de 105mm micronikkor van mijn vader te "mogen" gebruiken, op zijn D70.
Hieronder volgen de foto's.
ThunderNet:
1:
2:

3:

4:

5:

6:
Ok jmr van het resizen, maar wat er dus op dat papiertje staat: "Hee Jongens, ik vind het prima als je fiets hier neerzet, Maar doe ff sociaal en doe het stil...."

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

15:

16:

17:

18:

19:

20:

21:

WhizzCat:
Op verzoek van WhizzCat zijn deze foto's verwijderd. Dit vanwege het gruwelijk niet eens zijn van bepaalde reacties van mensen....
Graag uw opbouwende commentaar op deze foto's
[ Voor 40% gewijzigd door ThunderNet op 14-05-2005 13:06 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?