Toon posts:

Na uninstall van StyleXP icons veranderd

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een tijdje geleden StyleXP geinstalleerd. Maar omdat de trail over was, heb ik het maar geuninstalled. Omdat ik het toch niet gebruikte. Maar de icons van een *.rar of *.ZIP en van *.ai zijn veranderd! Ik heb het al geprobeerd nog een keer te installeren, maar dat had ook geen nut.

Kan iemand mij hiermee helpen :)?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Misschien te simpel hoor; maar kun je die icons bij mapopties (/Folder Options) in je config scherm niet gewoon terug veranderen?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Na een reinstall van winRAR en Winamp is het allemaal opgelost. :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:48:
Na een reinstall van winRAR en Winamp is het allemaal opgelost. :)
Hm tja zo kun je het ook oplossen, al gok ik dat het je via folder options ook gelukt was ;)

Je wist overigens dat je ook zonder StyleXP die themes kunt gebruiken? Check maar wat oudere topics op GoT als [rml][ WIN XP] Themes instellen ZONDER StyleXP[/rml] en [rml][ XP] Uxtheme patcher ná StyleXP[/rml] etc, al wat ouder. Een recente uxtheme.dll patcher kun je downloaden @ http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707 :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Niet zo lastig op te lossen dus :) Het is ook redelijk basic trouwens; het handmatig vervangen van icons van filetypes; probeer in het vervolg dus even wat meer voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.