Toon posts:

HP Pavilion t270.nl rescue disks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat het normaal was om in het begin een stel rescue disks te maken, maar ik heb nooit geweten dat het persé noodzakelijk was ... tot deze week. namelijk een crash waardoor ik ALLES kwijt ben geraakt, eveneens alles wat met school te maken had opdrachten enzo.
nu wilde ik vragen of ik nog ergens een herstelcd vandaan kan halen voor mijn systeem [hp pavilion t270.nl], zo niet, kan het dan ergens te downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat versta je onder crash? Als je bedoelt dat je windows op zn kont is gegaan, kan het nog wel
betekenen dat je documenten en dergelijk nog op schijf staan.

Of crash alszijnde een hardeschijf crash? Ja dan heb je hoogstwaarschijnlijk niks aan die rescue disks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eerder een crash ... oh nee, ik heb denk ik zowiezo niks aan de rescue disks, wel? k heb namelijk de RECOVERY-partitie gemerged met de C:-partitie en daarna was ie gecrashed. namelijk: hij bleef hangen in DOS en deed helemaal niks meer. dus daarna heb ik alletwee de partities gewist en alles opnieuw aangemaakt en geinstalleerd. nou heb ik er wel een winxp pro opstaan, maar wil weer terug naar de originele winxp home, aangezien mijn usb poorten weer teug naar af zijn > 1.1 en niet naar 2.0 kunnen, aangezien ik de sp1 niet eens kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei niet echt handig die herstel par te verwijderen :/

Heb je SP2 al geprobeerd?

Die kun je hier compleet downloaden ( +250mb)
http://www.microsoft.com/...8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah, ik heb ze beiden al geprobeerd, maar het lukt allebei niet. krijg allebei een error dat het niet geinstalleerd kan worden. gebeurt dat ook als de windows versie illegaal is of gebeurt dat normaal gesproken ook? want ik weet niet welke versie deze windows is.
of moet ik dan gewoon een compleet nieuwe versie vna windows installeren? want ik weet niet of die rescue disks dat dan doen, of dat die alleen maar van die recovery-partitie aflezen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha als het normaal gesproken ook gebeurd zal het niet goed zijn.
Denk dat Microsoft niet echt wil mee helpen aan jou probleem. ;)

Misschien eens gedacht aan linux? (das gratis ;))

(of misschien is een belletje naar HP ook misschien de moeite waard)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al es geprobeerd jah. maa ris niet mijn ding. ben meer vormgever dan programmeur. en ik heb alle programma's die alleen op windows draaien. en mijn spellen kunnen dan ook niet meer die ik gekocht heb. als ik ooit een andere OS dan windows wil, wordt het OSX :P
(of misschien is een belletje naar HP ook misschien de moeite waard)
heb ik al contact mee gehad, maar die gaven mij ook geen ondersteuning meer omdat ik mn machine dus geformatteerd had. dus dan is alles er ook af hè.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 20:37 ]

Pagina: 1