Ik heb twee weken geleden mijn oude 9800np vervangen door een 6800GT AGP van XFX. Alles draait als een zonnetje, maar af en toe, op willekeurige momenten, hangt mijn muispijl. Dit gebeurt soms net na het opstarten, soms ook als de PC al uren aanstaat. Het heeft zich in deze twee weken zo'n 6 keer voorgedaan. Niet erg vaak, maar wel vervelend. Ik merk dat ik dan de muis nog wel gewoon kan bewegen, want de PC reageert op de plek waar hij zou moeten zijn. Echter, de pijl zelf "hangt" gewoon.
Ik heb de laatste drivers al geinstalleerd voor zowel de nVidia-kaart als de muis (Logi 510 MX), fast writes uitgezet, verschillende AGP-aperture sizes geprobeerd (tsja, je moet wat he
) en een beetje rondgezocht, maar kon niets vinden.
Ik weet 99% zeker dat het komt door de nVidiakaart ofwel de software, aangezien er verder geen hard-/software gewijzigd is en ik het probleem met de 9800 niet had. Weet iemand een oplossing?
Ik heb de laatste drivers al geinstalleerd voor zowel de nVidia-kaart als de muis (Logi 510 MX), fast writes uitgezet, verschillende AGP-aperture sizes geprobeerd (tsja, je moet wat he
Ik weet 99% zeker dat het komt door de nVidiakaart ofwel de software, aangezien er verder geen hard-/software gewijzigd is en ik het probleem met de 9800 niet had. Weet iemand een oplossing?
Bnet pindle#2913