no signal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 08:42
Vorige week heb ik een threat geopent over een computer waar ik geen beeld kreeg, maar alleen de fans gingen draaien, naja uiteindelijk was de conclusie dat het aan het moederboord lag... ik een nieuw moederboord besteld, zelfde probleem, nieuwe processor gekocht, mocht helaas ook niet baten. Doe ik die eerste processor in me pa's pc. Heb ik daar nu precies hetzelfde probleem. Oftewel, mijn conclusie, het ligt aan de processor, maar nu ik de oude processor in me pa's computer doet blijft hetzelfde probleem geven. Bios is gereset, wat kan de fout zijn??

edit: cd-rom's (ja zijn er 2) gaat aan uit aan uit (lampje dan)

[ Voor 7% gewijzigd door SirDarkAngel op 13-05-2005 19:32 ]

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 21:00

r0b

no signal
Post daar eens in verder, dat topic is nog gewoon open.

Overigens, ik zou eerst nog even PMG FAQ en PMG Beleid doornemen. En Registratievoorwaarden en faq is ook wel handig. :)
Dit topic bijvoorbeeld, hoort helemaal niet hier maar in Processors, Mobo's & Geheugen, daar zal je andere topic dus ook heen verhuisd moeten worden.

[ Voor 41% gewijzigd door r0b op 13-05-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

edit: zie posting hierboven :D

[ Voor 62% gewijzigd door WPN op 13-05-2005 19:33 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 08:42
close deze dan ff please iemand modje (en sorry enzo)

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:57
Daarvoor heeft met het topic report uitgevonden (het handje linksbovenin het scherm). Zo maak je moderator's erop attent dat er iets niet klopt in dit topic :)