Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(moto-moi) Gelieve topics niet zo vlug te sluiten!..

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Waarom sluiten jullie topics zo vlug af (waarom sluiten jullie ze zowiezo af). Ik wou nog een reply toevoegen aan mijn vorige thread maar dit kon dus niet meer. Is dat nu echt nodig om topics altijd maar te gaan afsluiten. 'k Heb dat nog op geen enkel ander forum gezien. Ik zie er het nut niet van in (tenzij moest een topic uit de hand lopen ofzo). Enfin, ik wou gewoon vriendelijk vragen om dat aub misschien minder te doen zodat iedereen de kans heeft om replies te posten wat toch de bedoeling is van een forum?!

Eigenlijk wou ik nog een reply toevoegen aan mijn vorige thread voor moto-toi, dus zal ik het hier maar doen:
moto-toi: André is in de war met de Push Messages die de mods tot hun beschikking hebben, Private Messaging zit niet in de versie van React die we op dit moment draaien, zodra de dieuwe versie online gaat komt deze mogelijkheid beschikbaar voor de gebruikers.
Bedankt voor de reply, ik wou nog vragen tegen wanneer de nieuwe versie van React online gaat? Alvast bedankt voor de info! :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is Moto-Moi een bug? B)
Meestal staat in de sluitpost wel waarom een topic dicht gaat.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

De nieuwste versie van react is een week geleden klaar verklaard door de makers, maar we moeten het nodige aan de templates versleutelen voordat we de nieuwere versie kunnen gaan testen, en dan duurt het sowieso nog even voordat het online op got komt :)

Ennuh, ik heb ook email :P , kan deze ook dicht, want tis geen bug, en op die manier lezen de devvers niet elke kee dezelfde topics ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.