Toon posts:

probleem met microfoon Plantronics audio 60 headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een poosje geleden een plantronics audio 60 headset gekocht en toen werkte de microfoon niet maar ik had er toen geen zin om uit te zoeken wat er mis is, nu dus wel. Dus ik plug de mic weer in van de headset en ga naar configuratie scherm selecteer voor spraak opname mijn soundkaart creative SB audigy en doe dan hardware testen. Maar jammer genoeg er wordt geen geluid opgenomen.

Ik zou niet weten waar ik moet beginnen aangezien er geen foutmelding komt ofzo die ik op kan zoeken heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen?

dus nog even op een rijtje:

Headset van Plantronics audio 60
Creative SB audigy soundkaart
OS is Windows XP

Probleem : microfoon van de headset werkt niet

Verwijderd

Topicstarter
foutje deed iets verkeerd sry deze post ging per ongeluk toen ik iets wou editten in mn topicstart

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 17:51 ]

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
misschien beetje domme vraag, maar weet je zeker dat de plug in de goede aansluiting zit (de roze aansluiting normaal gesproken)? bij een onboard kaart verschillen deze kleuren, maar bij een audigy zou het roze moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
nick_haak schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:27:
misschien beetje domme vraag, maar weet je zeker dat de plug in de goede aansluiting zit (de roze aansluiting normaal gesproken)? bij een onboard kaart verschillen deze kleuren, maar bij een audigy zou het roze moeten zijn.
ja de plug zit in de goede aansluiting ( roze in roze en er boven staat nog een microfoontje ook)
Ik heb trouwens net de installation cd die erbij zit net opnieuw geinstalleerd en nog steeds niets.

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 22:32
Bij mij is het zo dat mijn mic-aansluiting is ingesteld als audio-out, omdat mijn geluidskaart (soundstorm) staat ingesteld op 5.1. Misschien is dat ook zo bij jouw?

Verwijderd

Topicstarter
Het is al goed, hoe stom kan ik zijn. ik heb alle kabels gecontrolleerd alleen niet bij het begin daar is de isolatie kapot en zie je de draadjes. Ik heb net ff oordoptjes van een discman gepakt en die recorden wel dus het is zeker het kapotte draadje.

Beetje stom van me toch bedankt iedereen deze kan dicht
Pagina: 1