Toon posts:

[vraag]Link naar site toegestaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op GoT loopt een topic over de hitserie The OC die in Amerika wordt uitgezonden. In Nederland moet je de serie echter downloaden om hem te kunnen zien. Nou heeft een organisatie uit Amerika (MPAA) een zaak aangespannen tegen zeven verschillende sites waar films en series te downloaden zijn. Op bijna geen enkele site kun je deze serie dus meer downloaden, omdat veel andere sites de links ook snel hebben weggehaald. Ik heb echter nog wel een site kunnen vinden waar hij te downloaden is, maar ik vroeg me af of het toegestaan is een link te geven in het topic naar deze site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Nee, ik denk zeker niet dat dat de bedoeling is...
als die serie niet gedistribueerd mag worden in amerika, mag dat ook niet in nederland (conferentie van bern over copyrights, dat is een internationaal verdrag)..

Oftewel, ook al wordt de serie niet in nederland uitgezonden, blijft het zo dat je hem niet zomaar zonder toestemming van de maker hier mag distribueren.

GoT is uiteindelijk niet bedoeld als uitwisselmedium voor links waarmee content te vinden is, die hoogstmogelijk gewoon illegaal gedistribueerd wordt.
Het spijt me.

[ Voor 20% gewijzigd door RM-rf op 13-05-2005 17:08 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dat is prima. Just checking :)