Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[AT Voeding] hoe deze aanzetten zonde rmobo

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het dus nu nog eens post hier maar ik krijg het gewoon niet werkend...
En ja ik heb overal gezocht!

hier de pin layout van de voeding:
Afbeeldingslocatie: http://www.easywebhost.be/upload/voeding.jpg

het lukt me met dit dus niet om hem werkend te krijgen zonder mobo (met mobo wel).
Er zit een hdd aan om te testen.
Ik vind nergens een uitleg van welke draadjes nu ik precies moet verbinden en degene die ik vond werkten simpel weg niet...

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 02:23

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Hehe de wiretrick werkt alleen maar bij ATX voedingen

Een atvoeding heeft gewoon een losse aan en uit knop

bij een atxvoeding moet je de groene en de zwarte draad verbinden zodat je een power-on signaal krijgt

De kick van Electric!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

AT power supplies hebben niet (zoals ATX supplies) een brugje nodig om voeding te leveren. Gewoon aanzetten en je hebt stroom spanning :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Microkid schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:58:
AT power supplies hebben niet (zoals ATX supplies) een brugje nodig om voeding te leveren. Gewoon aanzetten en je hebt stroom spanning :)
ik dacht toch echt dat je AT voedingen moest cross wiren, maar dan zal ik het wel mis hebben 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 17:00 . Reden: TYPO 8)7 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Als je topic gesloten is, is het niet de bedoeling om er direct daarna nog een te starten. Je had me bijvoorbeeld ook per mail kunnen vertellen hoe en wat. Lees maar Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens door.

Verder geef je te weinig informatie: Welke draadjes heb je al geprobeerd? Wat heb je d'r precies aanhangen als 'ie wel aan gaat?

Verder staat hier alle info dit je nodig zou moeten hebben: Frequently Asked Questions CME . Het kan best zijn dat je daar naar gekeken hebt, maar als je dat niet in je topicstart zet kunnen we dat ook niet weten.

Anyway: lees dit eens door en maak nog eens een goede topicstart, waarin je iig uitlegt waar je al gezocht hebt en wat je al geprobeerd hebt. Dan kunnen we je verder helpen.

[ Voor 91% gewijzigd door Sprite_tm op 13-05-2005 17:07 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.