Toon posts:

Kooler lucht uit kast in voeding blazen????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er aan te denken om een 80mm fan lucht uit de kast in de voeding te laten blazen.
de voedingsfan blaast dan de warme lucht uit de kast.
Is dit verstandig of word mijn voeding dan te heet??

:?

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hij zal niet te heet worden, maar je hebt toch al een cooler in je voeding zitten? waarom zou je er dan nog een tegen aan laten blazen? Geeft in elk geval meer luchtweerstand dan zo de open lucht in (= meer lawaai). Laat em dus maar lekker de kast uit flowen (MisterDon heeft een hekel aan als dat lawaai van brullende fans/weerstand) :?

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

ik heb wel eens in een asus kast gezien dat er een voeding inzat die zoog aan de onderkant de lucht erin met een 8cm en aan de achterkant er weer uit.

Hetzelfde als wat hij bedoeld denk ik he.
Het zou best veel nut kunnen hebben afhankelijk van waar de voeding zit denk ik zo

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Zoals MisterDon al zei,

tis misschien verstandiger om boven in je kast, naast je voeding een fan te zagen, dan er 1 tegen aan te laten blazen.

Maar waarom zou je? Je voeding is echt niet warm toch? Koel je GPU en CPU maar, dat is wat verstandiger lijkt mij :P

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op donderdag 11 januari 2001 12:53 schreef WarPuppy het volgende:
Zoals MisterDon al zei,

tis misschien verstandiger om boven in je kast, naast je voeding een fan te zagen, dan er 1 tegen aan te laten blazen.

Maar waarom zou je? Je voeding is echt niet warm toch? Koel je GPU en CPU maar, dat is wat verstandiger lijkt mij :P
Sinds wanneer kan je fans zagen :)
je mag voor mij er ook een paar doen als je wilt :P

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:40

ChUcKiE

Dus........

Kijk vvor de gein eens naar plaatjes van die Enermax voedingen, dan weet je genoeg!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Tuurlijk is dit handig!! Ik wilde dit ook gaan doen. De rede is simpel....niet de voeding koelen, maar beter warme lucht uit de kast naar buiten transporteren....gewoon doen en kijken of de temp in je kast minder wordt...zo ja laten zitten, zo niet dan haal je het er zo weer uit!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
is dat wat!!!

sluit ik een el cheapo 8 cm aan aan een voedings stekker
zwart aan zwart en rood aan rood
start mijn pc niet meer op!!!

:?
Pagina: 1