Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bedrijven die kunststof bewerken

Pagina: 1
Acties:

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:54
Ik ben bezig met een carpc, en ik ben redelijk handig als het op electronica en pc's aankomt, maar ik gok dat het volgende voor mij iets te hoog gegrepen is en wil dat dan ook graag door een bedrijf laten doen.

Het gaat om het bewerken van de middenconsole van een ford focus om zo het scherm hier netjes in te kunnen weg werken.

Hier moet het scherm in komen. Het gaat dus om het zilvere gedeelte wat aangepast zal moeten worden.
Afbeeldingslocatie: http://izerion.com/CarPC/Photo-0045.jpg

Nou had ik een plaatje van hoe het moet worden, van een engelsman die hetzelfde heeft laten doen. Alleen zijn de plaatjes op zijn site kapot, maar ik neem aan dat het zo ongeveer wel duidelijk is.

De vraag: bij wat voor soort bedrijf moet ik dit zoeken?

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
ABC plastics in Amsterdam misschien?+31 206223699

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24

EntonoX

Team leider

Je kan op de sloperij een losse grijze frontplaat kopen. Het radiogat in de frontplaat kun je dan zelf op maat dichtmaken door middel van polyester matjes. Als je dit netjes doet hoef je alleen het geheel netjes af te plamuren en schuren, en te voorzien van een nieuw laagje grijs.

Dit is een stuk goedkoper (en leuker) dan het laten maken. En je leert er nog wat van. Kijk eens op internet rond naar de diverse car-pc sites daar zie je mensen ook deze methode gebruiken.

Voordeel is dat je het frontje (mocht je de auto verkopen) gewoon weer terug kan wisselen.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:54
EntonoX schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:25:
Je kan op de sloperij een losse grijze frontplaat kopen. Het radiogat in de frontplaat kun je dan zelf op maat dichtmaken door middel van polyester matjes. Als je dit netjes doet hoef je alleen het geheel netjes af te plamuren en schuren, en te voorzien van een nieuw laagje grijs.

Dit is een stuk goedkoper (en leuker) dan het laten maken. En je leert er nog wat van. Kijk eens op internet rond naar de diverse car-pc sites daar zie je mensen ook deze methode gebruiken.

Voordeel is dat je het frontje (mocht je de auto verkopen) gewoon weer terug kan wisselen.
Het van de sloop halen van een reserve front had ik inderdaad ook bedacht, maar tegen het zelf maken zie ik toch een beetje op. Ik wil graag dat het er echt OEM uitziet. Ik ben met je eens dat het leuker is om het zelf te maken. Ik zal toch ook eens opzoek gaan hoe andere mensen het zelf gemaakt hebben.

Edit:

Ik heb een mirror gevonden van de fotos van die engelsman die dat heeft laten doen. Daar is het zo geworden:

Afbeeldingslocatie: http://www.inside-guide.co.uk/cartech/images/Gallery/Stevie_G/05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.inside-guide.co.uk/cartech/images/Gallery/Stevie_G/08.jpg

Zoals je ziet is hier het gat wat groter gemaakt en afgerond, en zijn de waarschuwingsknop en de lcd klok weggehaald.

[ Voor 25% gewijzigd door IcE_364 op 13-05-2005 17:56 ]

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Ik zou idd gewoon naar de sloop gaan en dan zelf aan het knutselen slaan, het gat is alleen wat groter geworden toch? Uitzagen en randen meer versterken/vermooien met van die polyester matjes idd, en dan van dat spul erover, naam ff kwijt, maar kunnen ze je bij de autohandel wel aan helpen.
Je kan zelfs nog even oefenen op een sloop-dingetje ;)

[CM] Flightcase Mod

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het is sowieso handig om een extra panel van de sloop te halen. Zodat je ten alle tijden een originele hebt, met het oog op verkoop van de auto.

Als ik het zo zie, is het niet zo heel veel werk. Er hoeven maar een paar kleine wijzigingen aangebracht te worden, en het is vaak leuker om het helemaal zelf te doen :) (en het scheelt waarschijnlijk nog een bak geld ook.)
Pagina: 1