Toon posts:

[Centrale] Vox Novo Office

Pagina: 1
Acties:
  • 1.319 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb hier op kantoor een telefooncentrale, namelijk de Vox Novo Office. Op zich werkt het allemaal prima, maar af en toe is onze lijn niet bereikbaar. Na telefonisch contact te hebben gehad met KPN, bleek dat onze lijnen in orde waren, het ligt dus waarschijnlijk aan de config. van de centrale.

Wat ik mij nu afvraag..... Kan ik de configuratie van een telefooncentrale uitlezen met een computer? Of is hier misschien speciale hardware voor?

Googlen levert mij niet veel op iig.............

Verwijderd

Hoi,

Vanochtend heb ik voor ons bedrijf software gekregen om met een management tool een verbinding te maken met de centrale. Je kan alle informatie naar de pc blazen. Het is tevens mogelijk om nieuwe software release op de centrale te zetten via die management tool. Ik ben alleen even de naam kwijt van het programma. Maandag ben ik weer op kantoor en kan ik het doorgeven
suc6

Verwijderd

at BPM

Als het goed is heb je bij de centrale een handleiding ontvangen en een management cdrom.
Bij mijn vorige baas hadden we ook zo'n centrale en je kon via de hoofd handset een hoop dingen configureren en via een netwerkpoort en een browser de centrale inregelen.

Als je de handleiding kwijt bent, kijk eens op KPN punt com onder het kopje zakelijk bij telefooncentrales tot 50 werkplekken.

Suc6

Verwijderd

Je heb hier een zgn PM5 tool voor nodig, een stukje software om de centrale mee te kunnen beheren.
Deze werkt overigens via het LAN.

Of via het bedieningstoestel

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:59

timovd

Voorsprong door techniek

Iemand toevallig een directe link naar deze software?
Edit:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=292090/sc=e5625f

[ Voor 35% gewijzigd door timovd op 19-05-2005 00:04 . Reden: iets beter zoeken ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk! Hier heb ik iets aan! Bedankt mensen!!!!!!

Verwijderd

Heb je de software al ?
ik heb ook belang bij deze software.
mvg
jan pruim

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:54:
Hoi,

Vanochtend heb ik voor ons bedrijf software gekregen om met een management tool een verbinding te maken met de centrale. Je kan alle informatie naar de pc blazen. Het is tevens mogelijk om nieuwe software release op de centrale te zetten via die management tool. Ik ben alleen even de naam kwijt van het programma. Maandag ben ik weer op kantoor en kan ik het doorgeven
suc6
Heb je de software al ?
ik heb ook belang bij deze software.
mvg
jan pruim

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
Graag stoppen met reageren in oude topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.