Toon posts:

[word] vage horizontale lijn na paragraaf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in een word document op de een of andere manier na sommige paragrafen een horizontale lijn zitten, deze is draggable over een vrij korte afstand en het nut ervan is me niet echt duidelijk

Het ding wordt ook meegeprint, dus het moet eigenlijk gewoon wegwezen. Dacht eerst dat het een voetnootscheidingsteken was, maar dat is dus ook niet het geval. Het is ook geen border van een paragraaf ofzo

Afbeeldingslocatie: http://www.rikkertkoppes.com/troep/lijnenzut.GIF

ik kan ze dus vertikaal verslepen en dan krijg ik zo'n maat stippellijntje in m'n beeld wat je ook krijgt als je marges versleept

het gaat dus om de lijn boven die pagina einde

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 14:45 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Border properties voor je paragraaf staan aan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• gemini85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-07 14:46
bij mijn weten krijg je na drie streepjes ( ---) in word ook een horizontale lijn. Ga er eens een regel onderstaan en druk op backspace. Dan verdwijnen die lijken van mij wel

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

gemini85 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:58:
bij mijn weten krijg je na drie streepjes ( ---) in word ook een horizontale lijn. Ga er eens een regel onderstaan en druk op backspace. Dan verdwijnen die lijken van mij wel
Dat is echter een 'shortcut' naar een horizontale lijn. Dit is wel degelijk een border property van de paragraaf.

Voor de ongelovige thomassen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58532/thumb.png

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
was idd een nogal maf borderprobleem, als ik bij die ene paragraaf de border weghaalde verscheen er weer een daarboven.

Ik was in de war doordat die dingen versleepbaar waren en dat had ik eigenlijk niet verwacht bij borders. Op de een of andere manier hadden alle paragrafen een witte border boven en een zwarte onder ofzow, waardoor dus helemaal aan het eind 1 zwart randje ontstond. Als ik van die paragraaf de border dus weghaalde kreeg ik erboven het zwarte randje van de vorige te zien 8)7

bedankt allemaal (vooral BtM909 @ msn _/-\o_ ), is nu opgelost

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 15:09 ]