Mijn query poept een hele reeks timestamps uit, maar die wil ik nu netjes gaan afbeelden. Hiervoor het ik het volgende bedacht:
Oftewel, als de timestamp minder is dan 86400 (1 dag) dan moet hij het aantal uur afbeelden, en als hij meer is dan 86400 (1 dag), maar minder dan 604800 (1 week) dan moet hij het aantal dagen afbeelden.
Allemaal leuk en aardig, maar hij geeft een dikke error:
Toch beeld hij de eerste waarde wel goed af (namelijk een 0,5 hour(s)) maar daarna klapt ie eruit. Overigens is regel 152 mijn while statement (deze meuk staat in een do while statement die door alle waardes uit de query heen wandelt).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| if ($row["response"] < "86400") {
$result = $row["response"] / 3600;
echo $result." hour(s)";
} else if ($row["response"] >= "86400" && $row["response"] < "604800") {
$result = $row["response"] / 86400;
echo $result." day(s)";
} else {
print $row["response"];
} |
Oftewel, als de timestamp minder is dan 86400 (1 dag) dan moet hij het aantal uur afbeelden, en als hij meer is dan 86400 (1 dag), maar minder dan 604800 (1 week) dan moet hij het aantal dagen afbeelden.
Allemaal leuk en aardig, maar hij geeft een dikke error:
code:
1
| Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\webroot\working\requesttool\meuk\layout.php on line 152 |
Toch beeld hij de eerste waarde wel goed af (namelijk een 0,5 hour(s)) maar daarna klapt ie eruit. Overigens is regel 152 mijn while statement (deze meuk staat in een do while statement die door alle waardes uit de query heen wandelt).