Toon posts:

Is er gisteren niets gebeurd op MTV?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Verbaas me over het feit dat gisteren blijkbaar op MTV de presentatie van de nieuwe XBOX te zien zou zijn geweest, en vandaag lees ik hier niets over op de frontpage.... terwijl ieder non-news hier wel geplaatst is over de nieuwe XBOX. Zelfs al zou er niets te zien zijn geweest op MTV, dan nog zou dat groter nieuws zijn dan al het nieuws wat we tot nu toe hebben kunnen lezen op de frontpage? Dus, frontpage, waar ben je met het nieuwe nieuws over de XBOX? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 14:24 . Reden: schrijffoutjes? ]

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-02 16:18

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik hoorde het vandaag inderdaad op de radio en vroeg me precies hetzelfde af. Maar tot nu toe nog niets gezien op de frontpage.

Heb het ook niet ge submit moet ik zeggen, dus tja eigenlijk geen recht van spreken zeg maar.

[ Voor 1% gewijzigd door Kluk-Kluk op 13-05-2005 14:28 . Reden: typo :( ]

Powered By C8H10N4O2

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:23
:X :X :X
Vrijdag 13 mei om 19.30uur wordt hij gepresenteerd...
Vandaag dus, of morgen (weet niet of het amerikaanse tijd is)

[ Voor 30% gewijzigd door B-Bandit op 13-05-2005 14:27 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

Het staat op dit moment in de nieuwsqueue: http://www.tweakers.net/nieuws/queue dus het komt eraan als een redacteur of nieuwsposter het oppikt :)

Hier alvast een foto'ke:

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/2522964530774831.jpg?0.23061449665252964

;)

LinkedIn
Instagram

• Kluk-Kluk
  • Laatst online: 26-02 16:18

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Shailesh schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:27:
:X :X :X
Vrijdag 13 mei om 19.30uur wordt hij gepresenteerd...
Vandaag dus, of morgen (weet niet of het amerikaanse tijd is)
Volgens mij klopt dat niet en is het 12 mei in de US en 13 mei in de UK beiden op MTV als ik het goed heb begrepen.

Powered By C8H10N4O2

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:23
Jah, tis hier Nederlandse tijd, maar ik neem aan dat het live is toch? Ik kijk vanavond toch maar wel ff..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De wereldwijde presentatie was vanmorgen, maar we hebben er zelf helaas niet zoveel aandacht aan besteedt. Het staat wel klaar in de queue om verwerkt te worden :+.

Verwijderd

Het valt me vaker op dat Tweakers.net heel erg traag is in het oppikken van nieuwtjes. Dat er niet a la minute kan worden gereageerd is logisch, maar "breaking news" moet toch wel binnen een a twee uur gerapporteerd kunnen worden. Nu kan het wel meer dan een dag duren voor Tweakers wakker lijkt te worden, terwijl het voor de rest van de wereld alweer oud nieuws is geworden. Dat moet toch onderhand beter kunnen!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Daarom zijn wij ook druk bezig met de (re)organisatie van de redactie. Hier en daar kan je al wat zien van de nieuwe opzet, maar het is nog steeds niet zoals we het willen hebben. Een van de recentste ontwikkelingen is plan: Vacatures voor schrijftalenten met tweakerbloed :).

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 18:49
Ik zie in de gids staan dat de presentatie vanavond om 19:30 is op MTV, iets van Secret Gaming Launch Party oid, dacht eerst ook dat het gisteren zou zijn, maar dat vond ik niet terug in de gids :?

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden er staat al een artikel op Spielerij.net
en op insidegamer.nl staat ook al een uitgebreid bericht.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:09:
Het valt me vaker op dat Tweakers.net heel erg traag is in het oppikken van nieuwtjes. Dat er niet a la minute kan worden gereageerd is logisch, maar "breaking news" moet toch wel binnen een a twee uur gerapporteerd kunnen worden. Nu kan het wel meer dan een dag duren voor Tweakers wakker lijkt te worden, terwijl het voor de rest van de wereld alweer oud nieuws is geworden. Dat moet toch onderhand beter kunnen!
Mwoa... valt nog mee vind ik.
Robin Vreuls schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:16:
Daarom zijn wij ook druk bezig met de (re)organisatie van de redactie.
_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 17:21 ]

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:23:
... terwijl ieder non-news hier wel geplaatst is over de nieuwe XBOX. Zelfs al zou er niets te zien zijn geweest op MTV, dan nog zou dat groter nieuws zijn dan al het nieuws wat we tot nu toe hebben kunnen lezen op de frontpage? Dus, frontpage, waar ben je met het nieuwe nieuws over de XBOX? :)
Op vrijdag de 13e kon je zoiets verwachten :+ .

Non-nieuws? We hadden het toch aardig goed ingeschat dat de Xbox 360 er inderdaad zo uit zou zien zo als hij nu is, ondanks twijfels van sommige bezoekers (zie reacties). De specs waren ook al bekend. Enfin, René heeft inmiddels een fraaie post gebakken :) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:09:
Lancering van 64-bit versies van Windows XP en Server 2003 was minder dan een half uur na het verschijnen van het persbericht online :) .
Pagina: 1