[excel 97] geregistreerd op naam XXX veranderen

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik wil graag de naam waarop excel (als onderdeel van office 97) geregistreerd staat veranderen.
Deze naam krijg ik te zien als op computer x aan een document word gewerkt en op computer y wil hetzelfde document openen, dan krijg je een melding dat de X al bezig is in dat document. Omdat we wat interne verhuizingen hebben gehad van werkplekken begint het erg storend te worden dat die namen niet meer klopppen. Hoe kan ik dit dus weizigen, het moet ergens in het register te vinden zijn lijkt me toch?

...

Verwijderd

Haranaka schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:09:
Ik wil graag de naam waarop excel (als onderdeel van office 97) geregistreerd staat veranderen.
Deze naam krijg ik te zien als op computer x aan een document word gewerkt en op computer y wil hetzelfde document openen, dan krijg je een melding dat de X al bezig is in dat document. Omdat we wat interne verhuizingen hebben gehad van werkplekken begint het erg storend te worden dat die namen niet meer klopppen. Hoe kan ik dit dus weizigen, het moet ergens in het register te vinden zijn lijkt me toch?
ja, wat heb je zelf al gevonden? een dir met office settings?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:14:
[...]

ja, wat heb je zelf al gevonden? een dir met office settings?
Het enige wat ik vinden kan is de dir van de registry met uninstall gegevens van office. Maar ik weet niet of dat wel de goede is.

...

Verwijderd

ik weet dat de outlook reg voor de pst file hier staat: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows Messaging Subsystem\Profiles\Outlook

dus de office bestanden zullen heir ook wel ergens zitten denk ik. (hoop ik)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Volgens mij zoek je het verkeerde. ;)
De gebruikersnaam die Excel weergeeft bij het openen van een reeds geopend bestand vind je onder extra-->opties-->algemeen -->gebruikersnaam.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland