Toon posts:

[??] Webinterface voor verschillende accesspoints combineren

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een klein probleem.
Ik moet namelijk voor mijn stage opdracht een webinterface bouwen waarmee mijn stagebegeleider bij 3 verschillende accesspoints tegelijk een macadres of iets dergelijks kan invullen.
Ik kreeg van de systeembeheerder een tip om het in Visual Basic te doen, in word of excel zou een functie zitten waarmee je een routine kunt opnemen, om het later weer af te spelen. Ik zou dit ook graag willen doen.
Inmiddels Visual Basic 6.0 weten te bemachtigen. Echter ik vat er nix van, is er iemand hier die mij uit kan leggen hoe ik dit voorelkaar krijg, of een beter idee heeft????

Thanks in advance

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-05 15:17
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:12:
Ik zit met een klein probleem.
Ik moet namelijk voor mijn stage opdracht een webinterface bouwen waarmee mijn stagebegeleider bij 3 verschillende accesspoints tegelijk een macadres of iets dergelijks kan invullen.
Ik kreeg van de systeembeheerder een tip om het in Visual Basic te doen, in word of excel zou een functie zitten waarmee je een routine kunt opnemen, om het later weer af te spelen. Ik zou dit ook graag willen doen.
Inmiddels Visual Basic 6.0 weten te bemachtigen. Echter ik vat er nix van, is er iemand hier die mij uit kan leggen hoe ik dit voorelkaar krijg, of een beter idee heeft????

Thanks in advance
We zijn geen huiswerkservice. Je zit niet voor niets op school, en je hebt blijkbaar zelf niet eens iets gezocht...

_@/'

Verwijderd

Zulke vragen zul je alleen antwoorden op krijgen zoals:

http://www.google.nl
Koop een boek
etc.

Ik neem aan dat je op school dingen hebt geleerd wat je nu moet toepassen. Dat je stagebegeleider daar geen rekening mee houd tjah......

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zo werkt het dus niet Programming & Webscripting. We zijn hier geen persoonlijke uitlegservice; we geven je hooguit een trap in de goede richting als je zelf al op weg bent. Daar is bij lange na nog geen sprake van; als je de kennis ontbeert zal je jezelf erin moeten bijspijkeren dmv cursussen / boeken en je stagebegeleider een schop moeten geven.

Zie P&W FAQ - De "quickstart"

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.