Microsoft visio en output formats

Pagina: 1
Acties:

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik gebruik Microsoft Visio professional 2002 voor mijn stage op processen te ontwerpen.

Nu werkt het programma waar ik alles in moet opslaan niet perfect met visio. Ik moet het bestand opslaan als een enkel bestand.

geen probleem lijkt je dan...

niet waar, Ik maak namelijk gebruik van links binnen de processen die je in visio kan maken. Welk output format of eventeel een conversieprogramma kan deze links bewaren.

Het gaat er dus dat ik zonder microsoft visio een gangbaar formaat wat op iedere pc gezet kan worden kan bekijken, waarbij de links bewaard blijven.

help plz!!

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-08 16:07
"Save as Webpage"
(ik heb zelf Visio 2003, maar volgens mij zat het ook al in 2002.)

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• Carnagy
dat kan idd wel, maar dan maak je meerdere bestanden aan. o.a. frames etc.

het probleem is dat het programma waar ik mee werk onderlinge links (wat frames dus doen) niet ziet en daarom dus die pagina niet te zien is.

Zou je voor me willen kijken of je in visio 2003 wel misschien de mogelijk hebt om het bestand als een enkel bestand op te slaan?

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-08 16:07
Nee, alleen als webpage, maar dan heb je inderdaad het probleem dat dat meerdere bestanden worden. Is het geen optie om de Visio 2003 Viewer te gebruiken op alle PC's, en dan toch een Visio bestand beschikbaar te maken?

(zie: http://www.microsoft.com/...23635AB2DF&displaylang=en)

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• Carnagy
het zou eigenlijk zonder visio moeten gebeuren en dus direct te gebruiken moeten zijn. Anders gaan de werknemers namelijk weerstand vertonen en worden de werkondersteuningen niet gebruikt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Carnagy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:15:
het zou eigenlijk zonder visio moeten gebeuren en dus direct te gebruiken moeten zijn. Anders gaan de werknemers namelijk weerstand vertonen en worden de werkondersteuningen niet gebruikt.
Lijkt me dat een eventueel lijnmanagement er wel voor kan zorgen dat men het gebruikt :? Zoiezo zijn we geen helpdesk, geen consultacyfirma en ook geen huiswerk/stageopdrachteninstantie. We willen daarom uitgebreid zien wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd :) Wat er niet aan lukt, ofwel wat is er specifiek waar je tegenaan loopt. Lees daarover Software Algemeen - Beleid ook even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1