Toon posts:

Strepen door beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AMD462 Sempron 2600 /AMD462 Gigabyte 7V880L/ DDRAM 512Mb Pc3200 400Mhz Brand/ 300w voeding/asus vt9520/nv5200 magic128mb

ik heb mijn systeem geupdate. alleen videokaart niet. maar als ik nu games(cod/gta.etc) wil spelen krijg ik allemaal strepen/lijnen/artifacts? door het beeld heen maakt niet uit welke driver ik ook gebruik. de videokaart moet het naar mijn mening zat aan kunnen(is 100%althans in mijn oude syteem atlhon700) heb de bios op fail safe gezet.wat zou dit kunnen zijn? BVD

Verwijderd

Topicstarter
directx 9.c

Verwijderd

Ik gok dat je videokaart een fysiek mankement heeft, of foute drivers.

Als het de drivers zijn, is het mooi, die kun je vervangen. Als het met een andere driverversie nog zo is, controleer:

Of de eventuele fan op de videokaart nog wel draait.

Anders zul je iets beschadigd hebben, een ESD gecreert op het geheugen tijdens het inbouwen ofzo, of bepaalde pinnen aangeraakt op de kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx all. problem solved... het lag aan de kaart .heb er nu een GF4 mx400 64mb in zitten en die draait goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de kaart er nu weer in zitten en tot mijn verbazing doet hij het in windows98 wel goed in bv COD. maar als iemand nog iets weet wat dat kan zijn in XP?bij het opstarten van xp (blauwe balkje) zit ook een streepje wat daar niet hoort.AGP? heb de kaart ook als geflashed.
Pagina: 1