offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
FAQ Dutch Power Cows
Het leukste is misschien om vanaf 1 juni mee te gaan doen met de altijd zinderdende Stampede, dit keer op het FaD project:
[rml][ Stampede] #4 FaD - Het maken van teams[/rml]
[ Voor 36% gewijzigd door Henk007 op 13-05-2005 11:07 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Jaaaa, we gaan Fozzie fraggenFrentik schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:07:
Je kan de game-client downloaden van www.find-a-drug.org.uk, vervolgens installeren en Team nr 2047 kiezen. De hele maand juni gaan we spelen tegen FDC![]()
Computing...
Ik hoop dat ik snel een super koe krijg! Want dat maakt dit spel helemaal gaaf
Verwijderd
Ik weet niet of dit nou een gamer is of een DC-er
/me verwijst Angelos92 iig even door aar WDO
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 11:18 ]
Verwijderd
Ontopic:
Welkom Angelos92, ik denk dat je het meeste hebt aan deze post
Aan welk project je mee wilt doen moet je zelf bepalen, lees even wat in de FAQ over de verschillende projecten en kijk welke voor jou het meeste nut heeft. Als je dan nog vragen hebt kun je ze altijd stellen in de DPCH (hitparade van het door jou gekozen project) en anders altijd nog op http://forum.dutchpowercows.org maar die is tijdelijk even down.Henk007 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:04:
Als je bedoelt dat je voor DPC mee wil gaan doen aan een distributed computing project, stel ik voor dat je eerst deze leest:
FAQ Dutch Power Cows
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 12:27 ]
Verwijderd
niet mee eens, een topictitel van 1 woord en een topicstart van 1 zin met veel smilies voldoet niet echt aan de richtlijnene voor een TS, als je mensen op een bepaalde manier benadert kan je een beplaade reactie verwachten.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:26:
Mensen toch, Angelos92 stelt toch een gewone vraag, antwoord hier dan gewoon op een normale manier op. Probeer hem niet belachelijk te maken en realiseer dat je zelf ooit ook zo begonnen bent. Daarbij komt nog eens dat we alle power goed kunnen gebruiken.
Ontopic:
Welkom Angelos92, ik denk dat je het meeste hebt aan deze post
[...]
Aan welk project je mee wilt doen moet je zelf bepalen, lees even wat in de FAQ over de verschillende projecten en kijk welke voor jou het meeste nut heeft. Als je dan nog vragen hebt kun je ze altijd stellen in de DPCH (hitparade van het door jou gekozen project) en anders altijd nog op http://forum.dutchpowercows.org maar die is tijdelijk even down.
in de faq van dpc staat alles hoe je moet aanmelden en meedoen.
succes
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 12:29 ]
Verwijderd
En meteen je eerste post maken bij de Dutch PowerCows
Wanneer je in het subforum van DPC rondgrasduint zie je dat er een stampede aankomt. Da's eens van de leukere momenten om mee te gaan doen, dus wat dat betreft is je timing nog eens prima in orde ook nog
Enne ik denk dat de post van thekip (hierboven) de duidelijkste info geeft.
soms kan er hier zo "elitair" gereageerd worden......
Aan de stelling en smilies te zien wil Angelo92 graag maar kan die het niet helemaal vinden.
O ja.. leuk is meedoen met de stampede
(stampede)Team kiezen... mag ik een suggestie doen: Joint Forces
[ Voor 40% gewijzigd door D2DM op 13-05-2005 13:01 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Verwijderd
wil die niet gewoon fifa spelen en weet ie niet waar die een team kan kiezen
btw als je dit bedoelt kijk dan in het grote fifa2005 topic
[ Voor 26% gewijzigd door D2DM op 13-05-2005 13:02 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Dit topic is gesloten.
![]()