[WoW] Het grote World of Warcraft topic bijna een dag dicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31

Gisteren (vrij terecht) gesloten door Terr.
Maar ik zou 'm graag weer open zien, of op z'n minst horen waarom hij precies dicht is gegaan, wat er aan gedaan gaat worden en wanneer of onder welke voorwaarden hij weer open mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar terr met de vraag of ie weer open mag, ik vind t een heel leuk topic en voor mij ook informatief, op het geflame af en toe na. Daar lees ik in elk geval overheen. T is jammer dat een topic dicht gaat waar veel mensen met plezier in posten omdat enkelen t verpesten. Een OW aan betreffende personen is dan meer op zn plaats.

Mag ie pls weerr open? :*

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het topic hoeft naar mijn mening niet dicht, gewoon degene tijdelijk bannen als ze elkaar weer gaan flamen. :)

edit:

type foutje

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb even Terr op dit topic gewezen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
waarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is dicht gegaan omdat er in het topic al zeer lange tijd (zeg maar gerust alle 31 delen) een bepaalde sfeer hangt die ik / wij er maar niet uit krijgen.

Het probleem is namelijk dat sommige mensen iets teveel in het spel opgaan, en pissig kunnen worden omdat iemand een mening over een in-game feit niet iets te fel gaan verdedigen. Omdat modbreaks weinig uithalen en ik een OW voor iedere kleine flame sturen te overdreven vind, heb ik een besloten om te kijken of het tot men (de flamers) doordringt als iedereen er op deze manier last van heeft.

Het is misschien vervelend, en misschien moeten we ook wel voor iedere flame een OW gaan sturen, maar op een gegeven moment is de maat vol en moet er even rustig bedacht worden hoe het nu verder moet.

Voordat ik het topic weer open doe, wil ik nog één keer overleggen met Fuelke en Crash om te zien wat we allemaal kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb het topic niet gevolgd en ik weet ook niet over welke users het precies gaat, maar als ik de sluitpost lees, dan haal ik daar niet uit wat jij hierboven schrijft. Terwijl àls je iets wil duidelijk maken, je IMHO wel moet opschrijven dat je dàt wil duidelijk maken. Mijns inziens heb je namelijk helemaal gelijk als je om de door jou genoemde redenen het topic wil sluiten, om bepaalde users tot inkeer te laten komen en hen te laten nadenken over alles. Maar dat lees ik er dus niet in en ik vraag me dus af of je met je huidige sluitpost wel het doel bereikt wat je wil bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als ik alleen afga op de laatste pagina in het laatste topic dan begrijp ik heel goed wat Terr bedoeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harm schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:25:
Ik heb het topic niet gevolgd en ik weet ook niet over welke users het precies gaat, maar als ik de sluitpost lees, dan haal ik daar niet uit wat jij hierboven schrijft. Terwijl àls je iets wil duidelijk maken, je IMHO wel moet opschrijven dat je dàt wil duidelijk maken. Mijns inziens heb je namelijk helemaal gelijk als je om de door jou genoemde redenen het topic wil sluiten, om bepaalde users tot inkeer te laten komen en hen te laten nadenken over alles. Maar dat lees ik er dus niet in en ik vraag me dus af of je met je huidige sluitpost wel het doel bereikt wat je wil bereiken.
Je hebt op zich gelijk. Maar de mensen die het topic echt volgen, die weten wel waar het over gaat. Ik heb ook al meerdere e-mails gehad van mensen die begrepen waar het over ging. Plus dat men op deze manier misschien zelf na gaat denken wat er mis is.

Maargoed, ik zal de volgende keer wat meer regeltjes tekst intikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hmm ik zou een link in de sluitpost zetten naar dit topic, mensen om wie het gaat lezen dit toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 28-09 13:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:19:
Hij is dicht gegaan omdat er in het topic al zeer lange tijd (zeg maar gerust alle 31 delen) een bepaalde sfeer hangt die ik / wij er maar niet uit krijgen.

Het probleem is namelijk dat sommige mensen iets teveel in het spel opgaan, en pissig kunnen worden omdat iemand een mening over een in-game feit niet iets te fel gaan verdedigen. Omdat modbreaks weinig uithalen en ik een OW voor iedere kleine flame sturen te overdreven vind, heb ik een besloten om te kijken of het tot men (de flamers) doordringt als iedereen er op deze manier last van heeft.
Op die manier heb je iedereen ermee. Ik denk dat dit een (extreem?) ingrijpendere maatregel is dan eerst een PM sturen, dan een OW en bij aanhoudend geflame een tijdelijke ban...
Het is misschien vervelend, en misschien moeten we ook wel voor iedere flame een OW gaan sturen, maar op een gegeven moment is de maat vol en moet er even rustig bedacht worden hoe het nu verder moet.
Nou, misschien ben ik wel helemaal idealistisch en gek :P, maar het lijkt me niet de bedoeling dat de goede onder de kwade lijken. Een oplossing is vrij simpel: Delete die posts, stuur een PM, zet een notitie bij die user, bij herhaling standaard mailtje met officiele waarschuwing sturen, bij herhaling temp-ban... Daar zijn gewoon middelen voor beschikbaar toch? Het is niet alsof sluiten de enige oplossing is lijkt me.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
JvS schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:14:
[...]
Op die manier heb je iedereen ermee. Ik denk dat dit een (extreem?) ingrijpendere maatregel is dan eerst een PM sturen, dan een OW en bij aanhoudend geflame een tijdelijke ban...

[...]
Nou, misschien ben ik wel helemaal idealistisch en gek, maar het lijkt me niet de bedoeling dat de goede onder de kwade lijken. Een oplossing is vrij simpel: Delete die posts, stuur een PM, zet een notitie bij die user, bij herhaling standaard mailtje met officiele waarschuwing sturen, bij herhaling temp-ban... Daar zijn gewoon middelen voor beschikbaar toch? Het is niet alsof sluiten de enige oplossing is lijkt me.
T probleem komt al even voor, t sluiten van het topic voor een dagje is/was niet verkeerd. Iedereen die t topic bezocht weet ook wel waarom ie dicht was. (Ook te zien aan t gebrek aan andere LA topics hierover) Maar na een dagje (vandaag dus) zou t fijn zijn als ie weer open gaat :)

edit:

Goeie heropen post terr ;) Misschien handig om m boven t reply venster te zetten, over 1 pagina is men t alweer vergeten.

[ Voor 7% gewijzigd door itsme op 13-05-2005 13:25 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het topic is weer open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Hopen dat het nu beter gaat :) dank iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 22:25
JvS schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:14:
[...]

[...]
Nou, misschien ben ik wel helemaal idealistisch en gek :P, maar het lijkt me niet de bedoeling dat de goede onder de kwade lijken. Een oplossing is vrij simpel: Delete die posts, stuur een PM, zet een notitie bij die user, bij herhaling standaard mailtje met officiele waarschuwing sturen, bij herhaling temp-ban... Daar zijn gewoon middelen voor beschikbaar toch? Het is niet alsof sluiten de enige oplossing is lijkt me.
Och, dat valt aardig mee. Het brengt een bult werk met zich mee om iedereen individueel aan te pakken, en op deze manier bereik je iedereen die in het topic post in één keer en is het voor iedereen duidelijk waarom het zo niet verder kan. Wellicht had de sluitpost wat uitgebreider/duidelijker gemogen voor de minder actieve WoWer, maar ik ben het volledig met Terr eens. Zoals het er gister aan toe ging, ging het nergens meer over. PM's etc. hadden daar weinig tot niets aan af gedaan vrees ik. Neem als voorbeeld het RTCW:ET topic. Als we dat toen niet tijdelijk dichtgegooid zouden hebben waren er heel wat meer mensen gebanned geweest en was het zo goed als zeker nog een zooitje geweest in tegenstelling tot nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Overigens verbaasd het ontbreken van de topicwarning me :) . Maar misschien is dat ook wel iets voor de "laatste kans"..

DM!

Pagina: 1