Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:19:
Hij is dicht gegaan omdat er in het topic al zeer lange tijd (zeg maar gerust alle 31 delen) een bepaalde sfeer hangt die ik / wij er maar niet uit krijgen.
Het probleem is namelijk dat sommige mensen iets teveel in het spel opgaan, en pissig kunnen worden omdat iemand een mening over een in-game feit niet iets te fel gaan verdedigen. Omdat modbreaks weinig uithalen en ik een OW voor iedere kleine flame sturen te overdreven vind, heb ik een besloten om te kijken of het tot men (de flamers) doordringt als iedereen er op deze manier last van heeft.
Op die manier heb je iedereen ermee. Ik denk dat dit een (extreem?) ingrijpendere maatregel is dan eerst een PM sturen, dan een OW en bij aanhoudend geflame een tijdelijke ban...
Het is misschien vervelend, en misschien moeten we ook wel voor iedere flame een OW gaan sturen, maar op een gegeven moment is de maat vol en moet er even rustig bedacht worden hoe het nu verder moet.
Nou, misschien ben ik wel helemaal idealistisch en gek

, maar het lijkt me niet de bedoeling dat de goede onder de kwade lijken. Een oplossing is vrij simpel: Delete die posts, stuur een PM, zet een notitie bij die user, bij herhaling standaard mailtje met officiele waarschuwing sturen, bij herhaling temp-ban... Daar zijn gewoon middelen voor beschikbaar toch? Het is niet alsof sluiten de enige oplossing is lijkt me.