[Python] os.popen() geeft ineens geen data?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Voor mijn werk heb ik een aantal scriptjes geschreven die wat data uit CSV-formaat omzetten in een uitgebreid XML-formaat. Dit gebeurt in meerdere stappen; eerst breidt een project-afhankelijke process.py de CSV wat uit, gooit deze op zijn output, en vervolgens consumeert gen.py deze output via een os.popen() call naar process.py (met als parameter de ruwe raw.csv).

Bij het laatste projectje dat ik heb gedaan geeft de os.popen() echter ineens geen output meer! Iemand ideeen over wat dit zou kunnen veroorzaken? Ik check de data uit met behulp van f.readlines(), waar f het resultaat is van de os.popen() call.

(Het enige verschil van deze process.py met anderen is dat er een unicode-string wordt geprint in plaats van een gewone string. Maar als ik die eerst nog .encode('windows-1252') doet ie het nog steeds niet.)

Rustacean

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Hmm, het probleem lijkt inmiddels vanzelf weer opgelost. Vreemd... Topic kan wel dicht, denk ik.

Rustacean

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Manuzhai schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:43:
Hmm, het probleem lijkt inmiddels vanzelf weer opgelost. Vreemd... Topic kan wel dicht, denk ik.
Ok :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.