Reclame dubbel geplaatst in Opera 8

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik vind dit toch wel wat overdreven...

http://www.thany.org/screenshots/Screenshot364.png

Is Opera 8 final (titelbalk klopt niet, maar is een bug ofzo, het is echt 8.0.7561)

日本!🎌

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-03 16:22

Nik

Lijkt me meer op een bug van Opera zo te zien. Hier zie ik hem ook lanskomen, maar dan niet op die manier (kan even geen screenshot uploaden zo snel). IE hier ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 13-05-2005 10:10 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is inderdaad een bug in Opera en die zul je dus bij hen moeten melden.

En ik heb je titel aangepast.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
zie [rml][ Reclame] MS reclame 2x teveel op scherm[/rml]

is dus een bekende bug in opera

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Knap, want ik ben dergelijke bugs nog nooit tegengekomen, als webdevver (en ik doe soms best spannende dingen). Maar ik kan die bug natuurlijk niet melden, ik weet niet hoe ik em in een test htmlletje moet reproduceren.

Kan dit trouwens niet geworkaround worden? Dat gebeurt met bugs in IE meestal ook...

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb daar al een workaround voor ingebouwd, maar die vertrouwd op het aanwezig zijn van 'Opera' in de useragent string en zal dus niet waterdicht zijn. Het kan zelfs zijn dat de workaround niet in alle gevallen even goed werkt, maar voor een niche browser zoals Opera en een versie die blijkbaar nog vol met bugs zit (getuige de vele topics op het opera forum) ga ik er natuurlijk niet alteveel aandacht aan besteden.
Deze bug heb ik overigens al 2x aan Opera gemeld inclusief testcase.

Intentionally left blank

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Nou dan moeten we er maar het beste van hopen. Alleen...:
maar voor een niche browser zoals Opera en een versie die blijkbaar nog vol met bugs zit (getuige de vele topics op het opera forum) ga ik er natuurlijk niet alteveel aandacht aan besteden.
Dan fix ik ook geen IE-bugs meer! :+

日本!🎌

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

IE heeft (helaas) nog iets teveel marktaandeel. Als je het over buggy browsers hebt dan heb je natuurlijk wel gelijk ;)

Moz/FF/Safari en Konqueror zijn echter ook niet zonder bugs; ik loop regelmatig tegen bugs aan (gisteren nog een, en vandaag ook weer een, allebei in Firefox/Mozilla) maar rapporteer dat soort dingen meestal ook wel...

[ Voor 49% gewijzigd door crisp op 13-05-2005 23:39 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:20:
Het kan zelfs zijn dat de workaround niet in alle gevallen even goed werkt,
Hij werkt niet in alle gevallen goed, kan ik u melden ;) Het ging even goed, maar vanmorgen kreeg ik weer 3x microsoft op m'n scherm.

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:47:
[...]

Hij werkt niet in alle gevallen goed, kan ik u melden ;) Het ging even goed, maar vanmorgen kreeg ik weer 3x microsoft op m'n scherm.
Het is dus al 2x gemeld aan Opera, dus het is aan Opera om het wel of niet te fixen, lijkt me...

日本!🎌

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is in ieder geval regressie; Opera 7 heeft dit probleem namelijk niet.

Intentionally left blank

Pagina: 1